Hoofdcategorieλn
Home » One Direction » Lost Girls [THEEND] » Day twenty-three. || Jacqueline.
Lost Girls [THEEND]
Day twenty-three. || Jacqueline.
Samen met Zayn loop ik langs de straten van Londen, op weg naar huis. We hebben nog lekker samen geklets met Louis, het was gezellig. Net als eerst, waar iedereen naar verlangde, dat kon je voelen. Janita heeft haar excuses aangeboden, tja zij kan er ook niks doen vind ik. Louis heeft uitgelegd wat er nou precies gebeurde, blijkbaar was hij flauw gevallen. En hoe het met Rachel is afgelopen, de rechter geloofde haar! Ongelofelijk! Nou ja, misschien ook niet. Janita is nog snel naar de rechter geweest en heeft alles uit lopen leggen, gelukkig snapten ze al snel wat er was gebeurd. Wat nou precies de straf voor Taylor ik weten wij niet, en hoe het met ons verder moet alsLost Girls. Weten wij ook niet, we hebben Mariëlle nog niet gesproken naar al dat gedoe. Waar zit je met je gedachtes? Zayn kijkt mij aan, ik schrik ervan en haal maar mijn schouders op.
Oke. een zachte glimlacht vormt er op mijn lippen, de avond zon scheen nog vel over de straten heen.
Dit ligt maakt jou echt mooi. ik kijk opzij, Zayn staart mij aan en glimlacht schattig. Ik slik en knik blozend, één van de eerste keren dat ik bloos. Ik voel dat hij mijn hand vastpakt, zonder ook maar iets tegen in te gaan hou ik de zijne ook vast.
Kunnen wij even stoppen? zonder op mijn antwoord te wachten stopt hij al met lopen, ik draai mij om naar hem en kijk hem vragend aan. Zachtjes laat hij mijn hand los en kijkt mij strak aan, ik voel mij zachtjes aan rood worden, snel kijk ik de andere kant op.
Jacqueline? begint hij zachtjes, ik kijk op en knik.
Ja? oh! Ik kan mij zelf wel voor mijn hoofd slaan, waarom nou dit antwoord?!
Ik moet je iets zeggen, ik kan het beter maar nu gelijk zo zeggen. Ik.. ik ben verliefd op je! het laatste gooit hij eruit, mijn ogen springen groot. Iets waar ik stiekem over droomde komt nu uit? Hij pakt mijn handen vast en trekt zich dichter naar mij toe, diep kijk ik in zijn bruine ogen aan.
Will you be mine? heftig knik ik, voor ik het weet voel ik zijn lippen op de mijne.
Hand in hand lopen wij de woonkamer binnen, een bom van vlinders is zojuist net ontploft.
Zo zo, het vierde stel is ook al ontstaan! Janita springt op en kijkt ons lachend aan, ik rol met mijn ogen en geef haar een speelse por in haar zij. Wat? Is dat niet zo dan?! lachend plof ik neer op de bank en kijk naar de tv die aan staat, Zayn ploft naast mij neer met zijn arm geklemd om mijn schouders heen.
Jongens? iedereen draait zijn hoofd naar de deur, Kimberley staat in de deur opening met Mariëlle naast zich. Mijn ogen schieten groot, verlegen komt ze binnen lopen.
Neem plaats. Kimberley wijst naar de lege stoel, dankbaar ploft Mariëlle neer.
Em, meiden? ik kijk op, net als Rachel en Janita.
Er.. er komt een wereld tournee voor jullie. mijn ogen schieten groot, wat? Nee! Dat liegt ze!
YOU KIDDING?! Rachel springt op en begint vrolijk te springen, Kimberley en Janita geloven het niet en slaan elkaar om te kijken als ze dit niet dromen. Haha nee, Lost Girls gaat door! Mariëlle duwt haar arm naar voren, ik spring op en duw mijn hand naast die van haar. Nu volgt de rest ook, en al snel vormen wij dé groepsjel
Echt vel cool! Janita staat nog helemaal te springen van het nieuws, het is ook niet niks.
EN HET IS VOLGENDE WEEK AL! Rachel springt vrolijk mee met Anne, een zuchtje verlaat mijn mond. Als zo snel, ik kijk naar Zayn die naast mij zit. Blijkbaar denken wij het zelfde, hij slaat een arm om mij heen en drukt een zacht kusje op mijn wang, dat doet mij blozen.
Kan dat geklef ook ergens anders, waar ik gewoon niet bij zit? Janita kijkt mij aan, lachend knik ik maar wat en staar dan wat voor mij uit. Naast mij hoor ik Zayn zachtjes grinniken, Rachel staat op.
Hey Liam! ze pakt zijn hand vast en trekt hem omhoog, zodra ze tegenover elkaar staan, pesterig tegenover Janita begint Rachel Liam te zoenen, en niet zo zachtjes ook.
Janita rolt met haar ogen en wil gaan zitten op de bank, maar op dat moment trekt Louis Kimberley tegen zich aan en beginnen ook elkaar te zoenen. Een glimlach verschijnt er op mijn gezicht, Janita wil omdraaien maar daar staan Anne en Harry al, en ja wat je ook al denkt, zoenend.
Nu is het de buurt aan mij! Ik zie het hoofd van Janita al omdraaien, richting van ons. Snel draai ik mijn om en plant mij lippen op die van zin, ik moet echt mijn best doen om niet te gaan lachen, anders is het grapje verpest.
STELLETJE BANANEN! nep- boos rent ze weg, lachend haal ik mijn lippen van Zayn. Maar iedereen is nog bezig lachend schud ik met mijn hoofd, ik voel dat er een vinger onder mijn kin. Het draait mijn hoofd om, naar Zayn. Hij glimlacht en drukt zijn lippen nu op die van mij.
Al klaar met dat geklef? lachend knikt iedereen, zuchtend plof ze neer op de bank naast Kimberley en Rachel. Als ze mij aan kijkt glimlach ik lief, ze rolt met haar ogen en kijkt naar de tv.
Moet je ook maar een vriendje hebben. Rachel geeft haar een por in der buik en ploft dan naast mij neer op de bank, pesterig steekt Janita haar tong naar Rachel uit.
Ze heeft wel gelijk. Kimberley begint zich er mee te bemoeien, Janita plaats haar handen over haar oren en kijkt de andere kant op. Lachend kijk ik naar Rachel naast mij, ze haalt haar schouders op en kijkt dan ook naar de tv. Mijn ogen schieten ook naar het scherm, ik weet niet eens wat er op tv is. Maar ach, beter dan niks doen.
Zo, bijna nog 1 hoofdstuk!
Morgen komt de laatste hoofdstuk, de dag daarna komt de Eipeloog & Dankwoord, jeetje ging snel!
Reageren en je krijgt een melding.
Verdaaaahhh!!!!