Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » • Lost Girls [THEEND] » • Day twenty-four. || Janita.

• Lost Girls [THEEND]

3 okt 2013 - 16:31

987

3

284



• Day twenty-four. || Janita.

Image and video hosting by TinyPic

Zachtjes blies de wind door mijn bruine haren. Die voor de verandering eens los zaten.
'' Dus iedereen is zo wat een stel? '' lacht Niall vrolijk, ik knik wat té verlegen.
'' Gaat het? '' vraagt Niall, verward kijk ik voor mij uit.
'' Met je hoofd gekkie! '' zegt hij, ik maak een 'o' gebaar met mijn mond en knik dan.
'' Ik wil wel eens weten of Taylor vast zit. '' een lachje vormt er uit zijn mond, ik vind het niet zo heel grappig maar toch. Ik hoop dat zij vast zit. '' Laten we dan maar eens kijken. '' met die woorden pak ik mijn telefoon. Het WiFi knopje knippert, internet heb ik dus. Ik type Taylor haar naam in, als snel zie ik de foto van mij en Taylor, gelijk walg ik weer. Maar goed, ik klik op nieuws. Boven aan staat het berichtje, snel klik ik er op.

De zangeres Taylor Swift heeft een cel straf van 3 jaar omdat zij zangeres Janita Sipsma van de band Lost Girls zwaar heeft mishandelt.

'' Mooi dat zij vast zit! '' zegt Niall naast mij en voor ik het weet is mijn telefoon weg.
'' NIALL HORAN! '' schreeuw ik, hij draait zich om en schreeuwt terug.
'' CATCH ME IF YOU CAN! '' dat laat ik mij geen tweede keer zeggen, als een speer ren ik op de blonde Ier af. Waar ik een huge crush op heb. Zijn blauwe ogen fonkelen iets uit.
'' Niall Horan! '' hijg ik, zijn glimlach is te groot.
'' Jij bent te goed in rennen dus geef mij mijn telefoon terug. '' eis ik, nog steeds is mijn ademhaling niet onder controle. Hij schud zijn hoofd, dat mij doet verassen. '' Wat nee? '' vraag ik op dringende toon.
'' Ik wil een kus. '' eisend tuit zijn lippen, al snel voel ik mij van binnen warm worden, zachtjes druk ik mijn lippen op die van hem. Gewild kust hij mij terug en legt zijn handen op mijn heupen, ik leg mijn handen in zijn nek. Zijn perfecte lippen liggen op die van mij, als wij eindelijk onze lippen van elkaar af halen wil ik door lopen en verwacht dat Niall dat ook doet maar hij pakt mijn hand. '' Janita, jij bent geweldig. Ik hou van je! '' schreeuwt Niall, ik kon niet gelukkiger worden dan dit. Ik voel dat ik zo rood ben als een tomaat. '' Wil jij de mijne zijn? '' vraagt hij dan lief, ik knik.
'' Ja Niall Horan dat wil ik. '' zeg ik, glimlachend pakt Niall mijn hand.

Als wij terug in de villa komen zit iedereen zo wat aan elkaar, zeker omdat dit de laatste week is dat wij elkaar kunnen zien. Dan zullen wij elkaar een jaar niet zien, waar ik heel erg van baal. '' Wij moeten nog iets leuks doen met z’n allen. '' zegt Anne, die op Harry zijn schoot zit. Iedereen knikt. '' Maar wat? '' vraagt Louis.
'' Met elkaar trouwen! '' gilt Rachel als een klein kind, ik zie Zayn kuchen. Harry flikkert zo wat met Anne om. '' Jij altijd met je geintjes. '' zeg ik lachend, breed glimlachend staat zij op.
'' Ooh god nu zul je het hebben. '' zegt Jacqueline.
'' Janita, wil jij met mij trouwen? '' Rachel knielt voor mij neer op de grond, lachend kijk ik haar aan. Bedelend zit ze nog steeds voor mij, lachend zet ik mijn wijsvinger bij mijn mond. ‘’ Eens denken, ik behoud mijn achternaam. ‘’ heftig knikt Rachel, ik pak haar arm en trek haar omhoog. ‘’ Nu verklaar ik jullie tot eu, GETROUWD! ‘’ gilt Anne blij, lachend omhelzen wij elkaar.

Ik plof neer op de bank, naast mij ploft Niall ook neer.
‘’ Nu ben je met mij getrouwd, dus jammer Niall. ‘’ Rachel duwt Niall omver zodat zij naast mij kan zitten, lachend schud ik met mijn hoofd en kijk ik naar Liam die met een gefronst wenkbrauw kijkt. ‘’ En Liam dan? ‘’ Niall was mij voor, hij krabbelt overeind en kijkt Rachel aan. Lachend haalt zij haar schouders op, Anne komt er bij zitten en kijkt Rachel met grote ogen aan. ‘’ Of ga je vreemd Rachel? ‘’ mijn ogen schieten nu ook groot, ik kijk haar vragend aan. Driftig schud ze met haar hoofd, maar daar geloof ik natuurlijk niet in. ‘’ Dus, jij denkt zomaar iemand er bij te kunnen hebben? ‘’ ik snuif mijn neus op en kijk expres weg van haar, een knipoogt verlaat mijn oog wanneer ik Liam zie kijken naar mij. ‘’ Maar Janita, dit is niet wat het lijkt! ‘’ een zuchtje verlaat mijn mond, ik sta op en kijk haar aan.
‘’ Het is klaar, over, uit, gescheiden, doei! ‘’ ik knik van mijn woorden, ze zet een pruilipje op.
‘’ Ga naar die dude daar op de bank! ‘’ ik wijs achter mij naar Liam, braaf knikt ze en staat op. Zonder ook maar iets te zeggen loopt ze er naar toe en ploft naast Liam neer, ik daar integendeel plof weer op mijn plekje en kijk naar de televisie scherm. Niall die op de grond zat komt weer naast mij zitten, hij slaat zijn arm om mij heen. ‘’ Zo, dat ook weer gehad. ‘’ fluistert hij zachtjes in mijn oor, blozend knik ik en kijk weg.
‘’ JANITA EN NIALL HEBBEN SAMEN! ‘’ Rachel rent de kamer uit waar wij even op bed zaten, alvast spulletjes in pakken. Hoofdschuddend pak ik mijn koffer en kijk uit het raam, even schrik ik als ik een bekende auto zie lang rijden. Een té bekende auto, maar gelukkig reed hij door.
‘’ Heey, is er iets? ‘’ ik schrik en op dat moment voel ik twee armen om mij heen die mij vast houd, zachtjes schud ik met mijn hoofd en kijk omhoog. Twee blauwe ogen kijken mij aan, een glimlach vormt er op mijn lippen.




Met dank aan Rachel! ( xHiimacookie )
Het dankwoord + epiloog komt er nu ook op, ik geef jullie daar een melding voor!
Reageren voor de aller aller aller laatste keer, melding voor dankwoord + epiloog!


Reacties:


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 3 okt 2013 - 20:04:
Awwwwhhhhh


1Dzayn
1Dzayn zei op 3 okt 2013 - 16:47:
Aawhhieee. How cute
Nu ga ik snel de epiloog en t dankwoord lezen ^.^r


xHiimacookie zei op 3 okt 2013 - 16:41:
Mweeeeeeeeeee laaste