Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen ιn schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » • Lost Girls [THEEND] » • Epiloog. || Mariλlle.

• Lost Girls [THEEND]

3 okt 2013 - 16:37

386

3

376



• Epiloog. || Mariλlle.

Ik kijk de meiden voor de laatste keer aan, stuk voor stuk zijn ze gegroeid in dit vak. Van tegenslagen naar goeie, maar dan ook echt goeie kwaliteiten van het zingen. ‘’ Onze laatste optreden van de wereld tour. ‘’ Janita kan het niet geloven, net als de eerste keer toen ze te horen kreeg dat we op wereld tournee gingen. ‘’ Geloof mij, dit is niet het laatste. ‘’ ze knikken gelukkig, na al die ellende is er eindelijk hoop.
‘’ Nog meer tournees? ‘’ Kimberley kijkt mij verrast aan, ik knik en zie op de klop dat er nog twee minuten zijn. De meiden beginnen druk en enthousiast te praten, over alles en nog wat. ‘’ Meiden! Nu! Podium! ‘’ ze knikken en ieder pakt zijn eigen microfoon, meteen rennen ze het podium op, wild gegil komt vrij.

’’ 2013 voor de meiden van Lost Girls was het begin van alles, begon met de nieuwe liedjes en eindigde in een wereld tournee!
2014 word nog veel maar dan ook echt nog veel beter, veel verrassingen voor de meiden. ‘’


Ik kijk mijn ogen uit hoe de meiden voor de laatste keer afsluiten, en elke keer blazen ze het dak er letterlijk af. Met de grootste glimlachen op alle vijf hun gezichten springen ze het podium af, en natuurlijk, zoals gewoonlijk, word er een wedstrijdje gehouden wie er als eerst bij de kleedkamer is. Meestal doen ze het met zijn alle, maar er zijn ook dagen dat alleen Kimberley en Janita het doen.
‘’ Voor deze aller aller aller laatste keer doet iedereen mee! ‘’ Jacqueline gilt het uit en gaat klaar staan, naast haar komt Anne staan met de grootste glimlach ooit. Rachel en Janita volgen, erna komt Kimberley er ook aan. Ik ga aan de zijkant staan, even kijk ik ze allemaal aan.
‘’ KLAAR VOOR DE START… AFF!! ‘’ met het lawaai van een vrachttrein rennen ze er van door, zoals gewoonlijk neemt Janita, dat denkt ze, de snellere route. Rachel klimt op één van de bewakers, zodat hij verder kan rennen voor haar. Jacqueline pakt de eerste en beste rolstoel die ze kan vinden, want geloof mij daar staan er een heleboel daarvan hier. Anne is gewoon normaal aan het rennen, Kimberley daar in tegen, die probeert Janita te dwars bomen. Kort samengevat, een mooie afsluiting van alles.


Reacties:


Harrylover
Harrylover zei op 3 okt 2013 - 18:11:
Leuk verhaal!!!!


1Dzayn
1Dzayn zei op 3 okt 2013 - 16:48:
Hahahaha


xHiimacookie zei op 3 okt 2013 - 16:47:
Mweeeeeee jank jank dit was zo leuk verhaal