Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 004. Louis William Tomlinson

Larry Stylinson|| You Are My Only Love

6 okt 2013 - 4:20

543

2

272



004. Louis William Tomlinson

Ik weet dat we bijna bij school zijn dus haal ik mijn hand weg van Harry's schouder. 'Hey, waarom het was net zo leuk' zegt Harry droevig. 'Oke, sorry Harry maar ik moet je iets vertellen' ik bijt op mijn lip en hou Harry tegen. 'Ik ben de populairste jongen in de school, en ik heb mijn hele leven meisjes leuk gevonden en ik wil hun reactie niet weten als ze erachter komen dat ik homo ben' het laatste fluister ik. Ik ben bang voor Harry's reactie. 'Dat geeft toch niet Boobear' zegt hij, Hij is zo lief en behulpzaam. Ik spat in tranen uit en omhels Harry. Ik schud mijn rugzak van me af en Harry doet hetzelfde. Daar staan we dan, in het midden van de stoep te knuffelen terwijl ik huil. Dan pas herinder ik em dat ik makeup op had, SHIT. Ik zit even aan mijn wallen, en ja hoor ik zie allemaal makeup op mijn handen. 'Boo? Had je makeup op?' vraagt Harry terwijl hij me uit de omhelzing duwt. 'Alleen omdat ik wallen had, is het erg zichtbaar?' vraag ik. 'Best wel' lacht Harry. 'Maar he, je bent al prachtig zelfs met wallen' zegt hij erachteraan en hij drukt een vlug kusje op mijn lippen. Ik moet blozen en veeg al het stomme makeup af. Ik pak mijn rugzak op en loop weer verder samen met Harry.

Eenmaal op school word ik bang. Ik zie Zayn, Liam en Niall staan en zwaai. 'Kom je mee? Dan kan je mijn 3 beste vrienden ontmoeten' roep ik en ik geef Harry geen keuze en sleur hem naar Zayn, Liam en Niall. 'Hey jongens' zeg ik. 'Harry dit zijn Zayn, Liam en Niall en jongens dit is mijn.. mijnvriendje' zeg ik snel. Ik zie Harry opkijken, hij hoorde me hij hoorde dat ik vriendje zei. Wat moet ik nou doen. 'Je wat?' vraagt Zayn. 'Een nieuwe vriend en mijn buurjongen' zeg ik. Ik zie Harry een beetje verdrietig kijken. 'Oke, hey Harry' zegt Zayn vriendelijk tegen mijn, wel mijn vriendje denk ik. 'Hey' zegt Harry en hij steekt zijn hand uit. 'Jongens wat hebben jullie eerste periode?' vraag ik. 'Wetenschap' zeggen ze alle vier dus ook Harry. 'Oh god ik ook! YES met zijn alle in een vak het eerste vak nog wel' roep ik.

De bel ringt, op naar wetenschap dan maar.
Ik ga naast Harry en Kim zitten en haal mijn boeken uit mijn zwarte all star rugzak. 'Louis, wie is die gast naast je?' vraagt Kim, Kim toch met haar tieten en haar zware lippenstift. 'Harry, mijn vri.. een vriend van me' zeg ik gelukkig verbeterde ik me nog want Kim, Kim kan kletsen. 'He, praten jullie over mij?' vraagt Harry met een kraak aan het einde een kleine 'awh' verliet mijn mond maar ik hield me vast. 'Ja, uhm dit is Kim' zeg ik tegen Harry 'Ai, is er iets gebeurt met die dingen?' vraagt hij met een grijns en wijst naar haar tieten. Gelijk heeft hij. Die dingen zijn ENORM. De leraar komt binnen en jammer genoeg is het Mr. Riscotti. Hij praat met consuptie en ik en Harry zitten vooraan. 'Goede morgen klas' zegt hij. Het laatste woord is al met hevige consuptie. Arme Harry.


Reacties:


Eli zei op 6 okt 2013 - 4:12:
Sure


DegrassiFan
DegrassiFan zei op 5 okt 2013 - 23:54:
Leuk, hoor, zusje!