Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 005 Harry Edward Styles/Louis William Tomlinson

Larry Stylinson|| You Are My Only Love

6 okt 2013 - 4:45

600

0

314



005 Harry Edward Styles/Louis William Tomlinson

Wetenschap is afgelopen, biologie is geweest net als Engels en Spaans. Gelukkig is het nu tijd voor lunch. Tot nu toe had ik alle lessen met Louis gehad, maar goed ook. 'Hey Haz! Kom' Louis zwaait naar me en ik loop naar de tafel toe met tientalle mensen. 'Moet je de homo nou uitnodigen?' hoor ik een meisje fluisteren. 'HE hij is wel mijn vriend he, homo's zijn ook gelijke mensen, kom zit Hazza' zegt Louis. Hij is zo lief. Ik ga zitten en iedereen kijkt me aan. 'Wat zit mijn haar niet goed ofzo?' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Behalve Louis, lacht er niemand. Iedereen doet saai en kijkt maar rond. 'Boobe.. Lou wil je even samen aan die tafel zitten?' vraag ik aan Louis en ik wijs naar een tafeltje voor 2 personen. 'Oeh, hij gaat je vast zoenen, Louis' plaagt Kim hem maar Louis knikt toch en loopt met zijn lunch naar de tafel die ik had aangewezen. 'Wat wou je zeggen?' zegt hij haastig en hij kijkt nog naar zijn 'vrienden'. Ik pak zijn handen vast en kijk hem aan. 'Wanneer ga je hun vertellen over nouja, ons?' vraag ik en ik bijt hard op mijn lip. Zo hard dat ik mijn eigen bloed kan proeven. 'Hazza, geloof me ik wil het ik wil het nu maar ik wil mijn reputatie niet kwijt' antwoord Louis snikkend. 'Je moet weten dat ik van je hou, geloof me maar ik durf het niet!' snikt Louis nog steeds. 'Ik geloof je, rustig maar' zeg ik en ik trek hem in een omhelzing. Net zoals vanmorgen wrijf ik over zijn rug en kalmeer ik hem. 'Sorry Hazza, ik kan het vertellen als je wilt?' zegt Louis. Ik kijk ehm hoopvol aan en knik rustig. Samen lopen we terug naar de tafel.

Louis William Tomlinson pov

Bezweet loop ik naar mijn 'vrienden' toe en ik zorg dat ze stil zijn. 'Jongens ik moet wat vertellen' zeg ik. Ik zie Harry wegkijken. Het liefst zou ik dat ook wel willen, maarja eenmaal geen uitweg meet nu. 'Ik, ik en Harry zijn samen, we zijn een ... koppel' zeg ik met iets van 5 kraken in mijn stem en zelfs een snik. Bang voor hun reactie nestel ik me tegen Harry aan. 'Goeie Lou, jij bent hetero' hoor ik Kim roepen. 'NEE, Harry doet iets met me, iets wat ik nooit heb gevoeld bij een meisje. Het gevoel van echte liefde het gevoel van vertrouw. Als je me nu wilt uitlachen, ga je gang maar je bereikt er NIKS mee!' roep ik wanhopig uit. Ik zie Harry blozen. Ik huil alweer ik nestel em nog dichterbij Harry aan. 'Maar Louis. Nu ben je dus een homo. Een vuile homo. Ik wil geen vrienden zijn met een homo, jullie?' hoor ik een meisje van de andere tafel zegen en ze gaat staan op de tafel. 'Onze Louis is samen met Harry Styles, Harry Styles de homo, wat hem een homo maakt. Wie wilt er nou bevriend zijn met een homo?' gaat ze verder. Ik hoor een paar mensen 'NIEMAND'' roepen. Maar Niall, Zayn en Liam zie ik niet. 'Ik, ik wil vrienden zijn met een homo, sterker nog ik ben er een' hoor ik Harry zeggen. 'Dat weten we maar het gaat om Louis' gaat het meisje weer verder. 'Weet ej wat Boobear, kom wij gaan de school in en zoeken een leuk plekje om alles te vergeten' hoor ik Harry's hemelse stem fluisteren. Ik knik en volg Harry naar de wc's. 'I love you Boo, vergeet dat niet' hoor ik Harry nog zeggen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.