Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 007. Louis William Tomlinson.
Larry Stylinson|| You Are My Only Love
007. Louis William Tomlinson.
Louis pov:
Ik kan niet geloven wat ik hoor. Ik spring op van binnen en maak een vreugdesdansje. Todat ik zie dat Harry huilt, in mijn armen. Arme Harry, zijn moeder is wel heel... uhm... vervelend laat ik het zo maar verwoorden. 'Loubear?' vraagt Harry. 'Ja Baby Carrot' zeg ik, Baby Carrot klinkt raar, maar nou en. 'Kan ik ergens slapen?' vraagt hij er nog achter aan. 'Ja tuurlijk, je kan in mijn kamer slapen je kan ik de kamer ernaast slapen of de kamer daarnaast, slaap waar je wilt!' zeg ik, het klinkt een beetje arrogant. Maar mijn ouders zijn rijk dus why wouldn't I brag. Harry knikt rustig en loopt naar een grote kamer. Naast de mijne. Ik klop aan en Harry maakt een raar geluidje, ik denk kom binnen? 'Zullen we nog even in mijn kamer een horror film kijken?' vraag ik. Hij weet dat ik doodsbang ben voor Horror films, maar ik doe het wel voor Harry. Hij vind ze denk ik wel leuk. 'Tuurlijk, heb je Scream?' vraagt Hazza. 'Uhm nee, ik heb wel Final Destination 1 tot 5' zeg ik tegen Harry en ik bijt op mijn lip. 'Doe maar 4, die is het leukst' zegt Harry. Pff, het leukst? het engst bedoelt hij. Tegen mijn zin in loop ik naar mijn kamer en zorg ervoor dat Harry me volgt. Ik doe de dvd in mijn nieuwe dvd-player en klik op play. Tijdens de film loop ik nog even snel naar de badkamer om me op de kleden, en om weg te zijn van het bloed. 'LOU, DIT MOET JE ZIEN EEN BAND HEEFT DIE VROUWS HOOFD ERAF GEHAALD!' roept Harry. Oh god. Wat nu, ik loop naar mijn kamer plof neer op bed en Harry rewind de tape. 'OMG, HAAL HET WEG AHHAAAAAAAA' hoor ik Harry roepen, net vond hij het nog zo leuk. Hij wijst naar een spin op zijn been en ik snap de hint. 'Harry het is een spinnetje' zeg ik terwijl ik het kleine zwarte spinnetje oppak en weg gooi, uit het raam. 'Maar ze kunnen je doden' zegt Harry 'Niet de kleine spinnetjes hier in het hartje van Londen' zeg ik en ik maak van mijn handen een hartje. Harry moet lachen en zet de tape weer aan. IK kruip onder de dekens dichterbij Harry, netzoals de dagdat we elkaar hadden ontmoet. Hij beschermt me elke keer als ik bang ben. Na een bepaalde tijd kan ik niet meer verder tegen hem aan en ik begin met zijn krullen te spelen om de film te negeren. BAAMM dat is het enige wat ik hoor, en natuurlijk Harry's schatterende lach als er iemand dood gaat. 'Harry, zullen we gaan slapen?' vraag ik. Geen grapje, ik ben echt moe. 'Tuurlijk Lou, slaap lekker' hoor ik Harry zeggen en hij loopt weg naar de kamer naast me. Haastig zet ik Final Destination uit en ga dan ook maar slapen.
Reacties:
Kheb je verhaall tot nu toe helemaal afgelezen superleuke story
ben benieuw naar het volgende hoofdstuk
alleen sommige dingen zijn ongeliofwaardig maar mag mag in het verhaal best wel dat is nu het leuke van verhalen schrijven. Het feit dat je 10 bent en al zo schrijft vind ik echt tof! Je doet het goed! Ga zo door! Ik wil graag een melding bij je volgende hoofdstuk! Xx een trouwe lezer van.je Larry verhaal xxx
Dankje laurastyles, ik zal je een melding geven