Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » morningg!!

my dreams come treu|| 1D

7 okt 2013 - 16:16

486

1

255



morningg!!

Maud’s p.o.v.!
nadat harry weg is gegaan, is de rest ook gegaan. Alleen ik en niall zitten nu nog op de bank, een horror film te kijken. Nou ja, hij is meer grappig, dan eng, maar oke. Ik lig dicht tegen niall aan. Dat moet ook kunnen, toch? Ach ja… we houden van knuffelen!.... misschien ook wel meer! Om eerlijk te zijn, is het best wel leeg, nu zonder nanette. Ik wil haar morgen best wel even bellen… of nog beter, op bezoek!
‘’ik heb een idee!’’ zeg ik opeens.
‘’wat dan?’’ vraagt niall.
‘’we gaan morgen bij nanette op bezoek, en smokkelen haar dan mee!’’ leg ik uit.
Niall schiet in de lach.
‘’hoe wil je dat dan gaan doen?’’ vraagt hij.
‘’geen idee.’’ Lach ik.
We kijken verder naar de film. eigenlijk word ik best wel moe! Ik ga wat dichter tegen niall aan liggen, en mijn ogen vallen langzaam dicht.

*DIE MORGEN*
Ik schrik wakker, van water dat over me heen wordt gegooid. Dit keer ben ik dus met niall op de bank in slaap gevallen!
‘’ik ruik eten!’’ is het eerste wat ik zeg!.. wat ik om eerlijk te zijn wel ruik…
‘’jup! We hebben wat voor jullie gemaakt!’’ zegt demi, die de emmer naar louis gooit.
‘’ETEN!!’’ roepen ik en niall in koor, en maken dat we in de keuken komen, waar liam en zayn staan. Ik begin te kwijlen. Het ziet er zooooo lekker uit!
‘’schatje, mondje dicht!’’ zegt liam, en duwt mijn mond dicht, terwijl hij het bord aan mij geeft. Ik ga aan tafel zitten, tegenover niall, en begin te eten.
‘’ik ga dadelijk even bij harry kijken.’’ Deelt louis mee.
‘’ik ga dadelijk met niall iets doen!’’ roep ik vrolijk.
niall kijkt op van zijn eten.
‘’huh?’’ vraagt hij.

Louis’ p.o.v.!
ondertussen dat iedereen zegt wat ze gaan doen, loop ik met demi naar harry’s slaapkamer. Ik klop op de deur, en maak hem zachtjes open. Harry zit rechtop in bed, en is zo wit als een pak melk. Hij zit op zijn moebiel te tikken. Dan kijkt hij op.
‘’oh, hoi.’’ Is zijn reactie.
‘’gaat het?’’ vraag ik, en loop door.
‘’kan altijd beter.’’ Zucht hij. Ik ga bij hem zitten.
‘’komt heus wel goed… over een paar dagen zal ze heus wel terug komen!’’
‘’ja.. en zaterdag moeten we ook weer weg! en dan?’’ roept harry.
‘’jacqueline zal het wel begrijpen.. nanette mag heus wel mee… zo streng is ze niet…’’ zegt demi opeens.
‘’waarom moest ze gister dan opeens zo snel weg?’’ vraag ik.
‘’die moeder is gewoon bang dat ze nanette nooit meer ziet, ik bedoel.. ze is opeens het vriendinnetje van dé harry styles, die wereld beroemd is, en gaat dadelijk dus mee op tour…’’ legt demi uit.
‘’dus alles komt gewoon goed?’’ vraagt harry.
‘’ja… alleen moeten we het nog even goed afspreken voor zaterdag, anders wordt ze boos omdat we het niet goed hebben geregeld.’’


------
SORRY VOOR HET SAAIE STUKKIE!
XXX


Reacties:


IrishPig
IrishPig zei op 7 okt 2013 - 16:21:
YEAAAHHH BIATCHESSSSS!!!!!!!!!WOOP WOOP SNEL VERDERRRR