Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 008. Harry Edward Styles
Larry Stylinson|| You Are My Only Love
008. Harry Edward Styles
Harry pov:
Zonder nog maar na te denken na wat er is gebeurd in de film, kleed ik em uit doe een strakke blauwe boxer aan en stap in bed. Eerlijk gezegd vind ik horror films ongelovelijk stom en eng, maar ik doe het voor Louis, zo hebben we elkaar ontmoet.
De volgende ochtend word ik wakker en ik zie Louis boven me hangen. 'Morgen curly' zegt Louis en hij drukt een lange zoen op mijn mond. 'Curly, dat is een nieuwe' grinnik ik en ik sta op. 'Uhm, Loubear je bent heel lief enzo, maar mag ik privacy met het omkleden?' vraag ik en ik wijs nonchalant naar mijn lichaam. 'Waarom, ik wil je zien' fluistert Louis in mijn oor, ik schrik een beetje omdat hij zo dichtbij me komt. Ik knik en draai me om. Als hij me wilt zien, zie mijn kont dan maar. 'Draai je eens om' zegt hij. Ik bevries en draai em dan troch maar om. Het is mijn vriendje waarom moet ik me schamen? Ik trek mijn boxer naar beneden en doe een nieuwe aan terwijl ik Louis ogen op mijn rug voel branden. 'Lekkertje' zegt Louis. Ik moet blozen terwijl Louis op mijn kont sloeg. 'Kom ik heb een ontbijtje voor ons gemaakt.' hoor ik hem dan zeggen en hij likt even aan mijn oor, ik voel mijn buik ontploffen met vlinders en het diner van gisteren, spaghetti met gehaktballetjes. Ik volg Louis, in mijn boxer naar benden. 'TACO'S!!' roep ik als ik het bord vol met taco's zie. 'Ja, je lievelings eten' zegt Louis. 'Hoe weet je dat mijn favoriten eten TACO'S zijn' roep ik. Ik zie hem naar achter stappen als ik Taco's roep. 'Ik doe zo mijn research' zegt hij met een wenkbrauwkriebel terwijl ik al aan het eten ben. 'Kwo..m jew?' zeg ik met mijn mond vol, natuurlijk bedoelde ik kom je niet komkommer ofzoiets. Ik begin al aan mijn 3de taco als Louis pas is begonnen. Gulzig eet ik ook de vierde taco naar binnen waardoor er nog 2 volgen. 'Zo, dat was heerlijk' zeg ik en ik loop naar boven naar mijn kamer. Ik stap in een jogging broek mijn favoriete shirt -met Love is Eagle erop in sierletters- en loop weer naar Louis kamer. Hij staat zich om te kleden en is helemaal naakt. Hij wist niet dat ik binnen was gekomen en hij neuriet iets van de Beatles denk ik. 'You like what you see?' zegt Louis geil en hij maakt een rare beweging met zijn heupen als hij eenmaal weet dat ik bij hem sta. 'Ofcourse, lekkertje maar naakt jochie, kleed je om' zeg ik. 'Why?' vraagt hij zielig. 'School, duh' roep ik, en nu pas heb ik door dat we vrij hebben vandaag, morgen de dag erna en de dag daarna. 'Owhh, we hebben vrij, YES' zeg ik 'Nee echt meneertje' zegt Louis sarcastisch tegen mij, nog steeds even naakt als eerst. 'Dan ga ik me ook maar uitkleden, dan loop ik maar rond in mijn boxer denk ik' zeg ik. 'Heel goed meneer' knikt Louis. Ik doe in zijn kamer mijn kleding uit als ik alles uit heb -behalve mijn boxer maakt Louis een goedkeurend geluidje. Hij is nog altijd naakt. We doen een rare modeshow waar ik in een boxer loop en Louis naakt is. Nu pas zie ik hoe fout dat klinkt. 'Lou, doe een broek aan of doe mijn boxer uit' het laatste zei ik sarcastisch, ik wil niet dat we samen als 2 gekken naakt lopen door het huis. 'Het laatste' fluistert Louis in mijn oor. 'Doe een broek aan Lou' zeg ik maar als ik door heb dat Louis stees dichterbij komt, met zijn naakte lichaam, houd ik mijn mond. Wth doet hij we zien pas 14. 'Lou, ik meen het doe een broek aan' zeg ik weer. Louis pakt nu een boxer en doet hem snel aan. 'Nu goed?' vraagt hij en ik knik serieus. Veel beter. Maar toch blijft het mijn vriendje en ik wil niet dat hij boos is, dus besluit ik dat we naar een pretpark gaan. Naar welke weet ik niet, maar dat het leuk word weet ik zeker.
Reacties:
OMG! Harry is wel heel erg pissed off als Louis naakt is, ahahaha
Verderrr