Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 009. Louis William Tomlinson
Larry Stylinson|| You Are My Only Love
009. Louis William Tomlinson
Louis pov:
Harry deed wel heel raar vandaag, hij had al een uurtje niet meer met me gepraat en toen ik in zijn kamer kwam om hem een zoen te geven, duwde hij me weg. Zo doet hij nooit... Ik vraag me af wat er is misschien heeft hij een verassing ofzo? Met de vraag nog steeds in mijn hoofd loop ik naar Harry's kamer en klop rustig op de deur. 'Kom binnen Boo' roept Harry vrolijk. 'Sorry voor vanochtend, het is gewoon dat ik ben het niet gewend om opgevonden te raken door een jongen.' zegt Harry. Wat een opluchting. Ik knik zachtjes en begin te praten. 'Ik wel dan, 3 dagen geleden had ik een vriendinnetje' zei ik lachend. Harry immiteerd me met een nerd stem, waarom is hij zo damn schattig. 'KIETEL MONSTER!' gil ik uit en ik val Harry aan ik begin te porren in zijn zij waardoor hij het uitkraatst van gelach. Dan ga ik naar zijn buik en nek. 'LOU..IS ..Stt.op ..pleas.e' vraagt Harry terwijl hij bij komt van het gelach. 'Als ik een kusje mag' zeg ik, ik ben al gestopt maar alsnog wil ik een kusje. 'Oke' glimlacht Harry en hij drukt zijn lippen op de mijne. 'Ik bedoel een lange zoen' zeg ik als Harry zijn lippen er afhaalt na 10 seconde. Hij drukt zijn lippen weer tegen de mijne en nu wat langer na 15 seconde tikt hij met zijn tong op mijn lip en ik geef hem toegang. Onze rustig kusje was nu een heftige tongzoen. 'Harry' zeg ik en ik haal mijn mond van de zijne. 'Ik was nog niet klaar' zegt Harry met een pruillipje. 'Sorry, curly maar ik hoorde de bel gaan...' zeg ik en Harry kijkt teleurgesteld. Als ik de deur echt hoor ringen ren ik naar beneden, Harry volgt me naar de deur. Ik kijk door het kleine raampje in de deur. Het is Harry's moeder, SHIT! Ik doe voorzichtig open. 'Wat wil jij nu weer?' vraagt Harry tegen zijn moeder. 'Harry, het spijt me ik mis je, je zal moeten kiezen, mij je bloedeigen moeder. Of een vreemde die je net 3 dagen kent' zegt ze. Ik kijk haar vol haat aan. Ik zie Harry twijfelen. Ik kan het wel begrijpen maar ze noemde hem een vuile homo en zei dat ze niet met een homo wou wonen, dat zegt voor mij dat ze niet van hem houdt. 'Ik kies voor Louis, sorry mam maar homo's zijn gewone mensen, Love is Eagle' zegt Harry. Ik kijk hem aan, een beetje verbaast maar blij. 'Dat weet ik nu! Ik hou van je Harold, ik mis je!' roept zijn moeder. 'Doei mam' zegt Harry en hij sluit de door. Harry is aan het huilen, maar ik weet niet hoe ik hem kan troosten. Dus ik doe wat hij deed, wat mijn kalmeerde. Ik wrijf over zijn rug en ik zeg dat hij niet hoeft te huilen. 'Mijn moeder, houd .. niet va..n mme..e' snikt Harry. 'Jawel! dat zei ze net, ze houd van je Hazza, echt net zo veel als ik van jou houd, misschien zelfs meer' zeg ik, misschien zeg ik zacht, ik weet vrij zeker dat ze meer van hem houdt maar dat hoeft Harry niet te weten. 'Echt?' zegt Harry. 'Natuurlijk, curly' zeg ik tegen mijn o zo lieve vriendje.
meldingggggggg