Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Larry Stylinson|| You Are My Only Love » 010. Louis William Tomlinson/ Harry Edward Styles
Larry Stylinson|| You Are My Only Love
010. Louis William Tomlinson/ Harry Edward Styles
Harry Point of vieuw.
Ik kan niet geloven wat ik net heb gezegd. Ik wil liever met met Louis wonen dan met mijn moeder, vader en zus. Wat ben ik voor een raar kind. Een vreselijk kind, die familie niet respecteert. Met de gedachte alleen al kom ik dichterbij Boo en beginnen te snikken. 'Rustig maar, Haz er is niks mis mee dat je liever bij mij wilt wonen, het is jouw keuze' zegt Louis, hoe wist hij dat ik het zo moeilijk had? Waarscheinlijk omdat hij zelf ook maar alleen is. Louis telefoon gaat en hij neemt op.
Louis pov
'Hallo?' antwoord ik.
'Hey, hoe gaat het met je zogenaamde vriendje, Harry' hoor ik Niall zeggen.
'Hij is mijn vriendje hoor' zeg ik geirriteerd en ik kijk naar Harry die ondertussen op de bank naast me ligt.
'Tuurlijk, iedereen weet al dat het gewoon iets was om Luna van ej gedachten af te krijgen, dump hem, Luna is weg. Deal with it' hoor ik Niall zeggen. Even schrik ik, zo is hij toch niet? Of wel machteloos, dat ben ik nu wat moet ik zeggen dat het zo was of dat ik echt van hem houd.
'Als jij mij niet reaspecteerd voor wie ik ben kan je mijn vriend niet zijn, ik ben Homo deal with that' zeg ik het laatste, tot mijn verbazing vreselijk gay.
'Sure, Lou ik ken je al heel mijn leven, jij houdt van meiden niet van jongens' hoor ik Niall zeggen. Ergens heeft hij gelijk, maar Harry geeft me een warm gevoel, dat deed Luna niet ze gaf me alleen vrolijkheid. Harry geeft me liefde, zorg en een gevoel van warmte in mijn buik.
'Ben je er nog?' vraagt Niall. Ik besluit om op te hangen en ik schuif naar Harry toe. 'Harry?' vraag ik. Hij niks rustig en gaat normaal zitten. 'Denk jij dat ik je gebruik om van Luna af te komen?' vraag ik 'Van wie?' hoor ik Harry zeggen. 'Mijn dode ex vriendin' zeg ik, zie je als ik haar mis zou ik huilen, dat doe ik toch niet? 'Oh, nee ik dacht dat ej van me hield, maar nu ben ik er niet heel zeker meer van...' hoor ik Harry zeggen en zijn ogen gaan van mooi helder groen naar grijs. 'Maar, waarom... doe niet... Ik hou van JOU niet van die stomme Luna!' schreeuw ik uit en ik barst in tranen uit. 'Rustig maar Boo, ik geloof je wel, ik hou ook van jou' kalmeert Harry me en hij slaat zijn arm over me heen. 'Dankje, Harry je bent geweldig' zeg ik als ik gekalmeert ben en ik geef hem een kusje op zijn wang. Volgensmij heb ik nog nooit zoveel gehuild. Erg, dit. Ik leg mijn hoofd op Harry's schoot en val in een diepe slaap.
Harry pov.
Waarom vroeg Louis dat, ik dacht dat hij van me hield, ik denk dat ik het mis heb. Louis telefoon gaat en ik trek de telefoon uit zijn skinny jeans, wat niet makkelijk is omdat, het skinny jeans zijn.
'Hallo?' antwoord ik.
'Louis, dump Harry, hij is gewoon een speeltje dat weet je.'
OMG, wie the fuck is dit. zonder ook maar te antwoorde hang ik op en doe ik de telefoon weer in zijn zak, wat nog moeilijker gaat. 'Het Curly, wat doe je?' vraagt Louis als ik in zijn zak zit. 'Gewoon ik, was.. aan het kijken naar uhm... mijn ummer ik was hem vergeten' lieg ik, het is vreselijk om te liegen tegen mijn liefde. 'Oke, Hazza, ik ga slapen' zegt Louis, wat raar is aangezien het 2 uur is, maar oke. Zonder dat ik hem nog slaaplekker kan wensen loopt hij weg, wat is er toch met Louis? Hij deed nogal raar vandaag. Maarja, dat is zijn keuze, nadenkend over die vraag ga ik naar mijn kamer om wat tv te kijken, dan maar geen Louis kus. Met een zware zucht doe ik de tv aan en kijk ik Spongebob, ja Spongebob is kinderachtig maar de rest op tv is saai. Ook ik val weer in slaap met de tv aan.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.