Hoofdcategorieën
Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » phone calling
my dreams come treu|| 1D
phone calling
Demi’s p.o.v.!
‘’gaan we dan bellen?’’ vraag ik.
‘’jaa!’’ zegt harry. We glimlachen, en ik pak mijn telefoon.
‘’wie bellen we? Nanette zelf, of haar moeder?’’ vraag ik dan.
‘’haar moeder, nanette slaapt misschien..’’ zegt louis.
‘’wie neemt het woord? Ik durf dat echt niet hoor!’’ zeg ik snel.
‘’ik doe wel.’’ Zegt harry. Ik knik, en geef mijn telefoon aan harry. Zo te horen zet hij hem op de speaker.
‘’met jacqueline?’’ horen we aan de andere kant.
‘’hoi jacqueline, harry hier!’’ zegt harry opgewonden.
‘’ow, nanette slaapt, ze is vannacht een beetje laat opgebleven..’’ zegt jacqueline.
‘’ik bel ook niet voor haar, maar ik wilde graag even iets vragen.’’ Zegt harry weer.
‘’natuurlijk, wat dan?’’
‘’nou, ik en de jongens gaan vanaf zaterdag weer verder met onze tour, en demi en maud gaan ook mee, en nu is onze vraag dus, mag nanette ook mee zaterdag?’’ vraagt harry hoopvol.
‘’uuhhh…. Daar moet ik nog even over nadenken.. ik zal eerst even met haar vader overleggen, daar moet ik straks toch nog even naartoe. Daarna bel ik wel terug.’’ zegt jacqueline.
‘’oke, als jullie maar weten dat ze bij ons in goede handen is!’’ roept louis.
‘’ik zal het erover hebben.. doeii!’’ zegt jacqueline en hangt op.
‘’hoelang gaan we dan op tour?’’ vraag ik na een tijdje stil.
‘’6 maanden, en dan zijn we klaar.’’ Zegt louis. ik knik. Fuck. Dan kan ik mijn moeder dus 6 maanden niet zien! Zolang is dat nog nooit geweest!
Nanette’s p.o.v.!
Ik hoor mam onder praten. Maar met wie weet ik dus niet. de telefoon staat op een of ander manier op de speaker. De stem lijkt op die van harry. Dat zal toch niet? wat zou er dan aan de hand zijn? Ik doe mijn licht aan, en pakt mijn telefoon. Geen gemiste oproep ofzo. Praten ze vaak achter mijn rug om? Ik hoor mam naar boven komen. Ze maakt de slaapkamer deur open.
‘’vergeet je niet dat we straks naar pap moeten?’’ vraagt ze dan.
‘’nee, nee!’’ zeg ik geïrriteerd.
‘’wie was dat net aan de telefoon?’’ vraag ik dan.
‘’hoef je niet te weten.’’ Zegt ze kortaf en loopt weer weg. dan niet he, denk ik in mezelf. Op mijn telefoon open ik whatsapp.
‘’ik mis jullieeeee!’’ stuur ik in de groep met de jongens, demi en maud.
‘’huh? Je slaapt toch?’’ krijg ik al bijna meteen terug van harry.
‘’uuhh nee, ik ben al 1/5 uur wakker.’’
melding