Hoofdcategorieën
Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 16
all about us...
Hoofdstuk 16
Na de droom van vanacht heb ik niet meer geslapen. Zou dit een voorteken zijn van wat er later nog gaat gebeuren. Nee daar wil ik nu niet aan denken. Ik sta op. Trek een van Harry's sweaters aan die inmiddels allemaal over de kamervloer liggen. Dan loop ik naar beneden. Ik heb eigenlijk wel zin om straks een lekker stuk te paardrijden. Als ik beneden kom zit Madison in de living. Ik loop naar haar toe om haar een knuffel te geven. 'Ik heb eigenlijk wel zin om straks een lekker stuk paard te gaan rijden. Ga je mee? Vraag ik aan haar. En ik plof naast haar neer op de bank. Dan begint Madison... 'Emma, ben jij ongesteld geworden vanacht. Ik kwam vanmorgen de badkamer op en de badkamervloer lag bijna helemaal vol bloed. Ik heb het maar even voor je opgeruimd want ik denk niet dat je wil dat een van de jongens dit weet.
Shit, dat is waar ook. Vanacht nadat ik me gesneden had ben ik helemaal vergeten om de 'rommel' op te ruimen. Gelukkig heeft ze niks door. Snel schakel ik om naar een ander onderwerp anders ga ik me waarschijnlijk nog voorbijpraten ofzo.
*een paar uur later*
Ik heb nog een tijdje met Madison op de bank gezeten. We hebben het over vanalles en nogwat gehad. Gewoon weer even een echt vriendinnenmomentje. Nu zijn we samen met Danielle en Eleanor op weg naar de manege. Gewoon effe onze hoofden leegmaken. De jongens hadden beloofd goed op Sofia te passen. Perrie zou ook zo komen en zij zou dan de taak van de jongens overnemen, dan kunnen ze snel weer met Sam en Evan x-boxen. Sam en Evan hebben thuis de x-box gehaald omdat ze zich verveelden. Nu zijn we op weg naar de manege. De paarden van Danielle en Eleanor worden tijdelijk of misschien wel vast naar onze manege overgeplaatst. Dus daar moeten we dadelijk als we er zijn nog even op wachten en dan kunnen we een lange bosrit gaan maken.
* 3 uur later *
We zijn alweer een tijdje thuis. De jongens zijn alweer weg voor hun concert vanavond. Danielle, Eleanor, Perrie, Madison en ik gaan vanavond naar de jongens kijken. Sam en Evan passen dan op Sofia. We zitten nog wat met z'n allen in de living. Wachten tot Paul iemand stuurt om ons op te halen. Dan gaat de bel. Ik loop naar de voordeur. Er staat een limousine buiten. Als iemand nu ziet dat Perrie, Danielle en Eleanor uit mijn huis komt lopen en in de limo ziet stappen staat morgen de oprit plus de hele straat vol met paparazzi en fans. Voor de zekerheid binden Eleanor, Danielle en Perrie nog een sjaal om en zonnebril op. Dan lopen we met z'n allen naar de limo.
Als we bij de o2 arena aankomen staat het nog steeds vol met fans. De limo rijdt door naar binnen. Zodat niemand ziet wie er nog meer uitstapt behalve Danielle, Eleanor en Perrie. Als het gedoe met Sofia er niet tussen was gekomen dan hadden we het de buitenwereld wel verteld. Misschien dat we het morgen of over een paar dagen doen. Voordat er geruchten komen enzo. Maar stel je voor dat ik allemaal haat ga krijgen van de fans. Nee, hier mag ik nu niet over nadenken en ik probeer de gedachtes weer te verdringen voor het weer fout gaat. We lopen met z'n allen door naaf de kleedkamer van de jongens. Daar zitten we nog even met z'n allen. Dan zeggen we de jongens gedag en lopen met Paul de 'zaal' binnen.
Als het concert is afgelopen lopen we snel weer met een van de andere bodyguards backstage. Daar zitten de jongens alweer in hun kleedkamer. Ik geef Harry een kus en ga dan op z'n schoot zitten. Alle zitplaatsen zijn bezet. 'Kom even mee ik moet het effe ergens met je over hebben' fluistert hij. Ik sta op en loop achter hem aan. Waar we naar toe gaan weet ik niet. Er schiet van alles door mijn hoofd. Zou hij het weten van het snijden? Misschien is er wat met Sofia. Harry maakt een van de deuren in de gang open en we lopen naar binnen.
Harry Styles pov:
Ik neem Emma mee naar de gang. Daar maak ik een willekeurige deur open. Emma komt achter me aan naar binnen en kijkt me vragend aan. Dan begin ik 'misschien moeten we het de fans laten weten over ons' knikt instemmend. Ik ga verder 'we kunnen straks door de hoofdingang naar buiten.' 'Er zullen zeker nog wel fans zijn en normaal gaan we door de hoofdingang naar buiten als onze vriendinnen er ook zijn.' Ik zie haar even twijfelen. Dat snap ik ook wel. De haat die ze misschien gaat krijgen. Het is ook niet niks. Ik loop dichter naar haar toe en pak haar hand vast. 'Ben je bang voor de reacties en de haat die je gaat krijgen?' Vraag ik. Ze knikt voorzichtig. 'Eigenlijk maakt het niet uit wat de fans van je vinden, als ze echt om mij geven, geven ze ook om jou. Doen ze dat niet hebben ze pech. Ik hou superveel van je en in mijn ogen ben je het liefste, mooiste, beste meisje van de wereld.' Dan belanden haar lippen op de mijne.
Als we terug bij de rest zijn vertellen we samen dat we het de fans willen laten weten over ons. En dat Emma mee door de hoofdingang naar buiten gaat. Perrie, Eleanor en Danielle overspoelen haar meteen met allemaal tips en dat ze zich niks moet aantrekken van de fans. Ze zijn ook zo lief voor haar. Dat moet wel goed komen vanavond. Madison gaat ook gewoon met Niall me naar buiten ook al hebben ze nog niet officiel aan ons bevestigd dat ze samen zijn. Maar dat hadden we wel al gemerkt. Dan lopen we samen met z'n allen richting de hoofdingang/uitgang. Ik pak Emma's hand en dan lopen we samen achter Louis en Eleanor naar buiten. De meeste fans zijn enthousiast dat Niall en ik ook een vriendin hebben nu. Er zijn altijd fans die het er niet mee eens zijn, maar dat kun je niet voorkomen. Ik hoop alleen niet dat Emma het te persoonlijk opvat. En dat het dan misschien misgaat.
*zucht* En nu is het de hoogste tijd om blij te zijn met mijn prachtige rol als Madison…
Ander onderwerp.
HAROLD EDWARD STYLES ALS JE DENKT DAT JE ZO GOED VOOR EMMA BENT WAAROM ZIE JE DAN NIET DÁT HET AL MIS GAAT…
Sorry, ik liet me even gaan (;
Xxx