Hoofdcategorieën
Home » One Direction » all about us... » Hoofdstuk 17
all about us...
Hoofdstuk 17
Emma Roberts pov:
Ik lig nu al een tijdje samen met Harry in bed. Hij heeft zijn armen om me heen geslagen. De reacties van de fans dwalen nog steeds door mijn hoofd. Het grootse deel was positief. Maar er waren een aantal reacties die je zelfs je grootste vijand nog niet toewenst. "Wie is dat afschuwelijke meisje" "wat moet ze met Harry, Harry verdient beter" of erger nog "Harry is van mij" en "ze moet echt dood" en het was pas de eerste keer dat ze me zagen. Hoe kunnen ze meteen zo bot doen. Dan dwalen mijn gedachten af naar het snijden. Ik heb al weer een paar pogingen gedaan maar bij een deel heb ik me geprobeerd mezelf tegen te houden . Misschien moet ik het Madison vertellen. Maar als ik het Madison vertel weet Harry het ook en dat is nu juist wat ik niet wil. Ik hou het nog wel even voor mezelf. Ik moet wel echt gaan oppassen want de "krassen" worden steeds meer. Daardoor wordt het steeds moeilijker om te verbergen. Na nog een tijdje nagedacht te hebben over wat de fans allemaal zeiden val ik uiteindelijk toch in slaap.
Madison Evans Pov:
Ik lig nu al een tijdje samen met Niall in bed. Hij heeft zijn arm om me heen geslagen. De reacties van de fans dwalen door mijn hoofd. Ze waren niet allemaal even positief. Er zaten zelf doodsbedreigingen bij zowel bij mij als bij Emma. Ik hoop dat Emma dit niet al te persoonlijk opvat. Ik weet dat slecht tegen zo'n dingen kan. Ik hoop echt niet dat het uit de hand loopt. Na dat gedoe met Sofia gaat het ook steeds slechter met haar. Dat merk ik gewoon. Ik wil het er niet met haar zelf over hebben ze heeft al genoeg aan haar hoofd. Misschien moet ik een keer met Niall en Harry praten of met Eleanor, Danielle en Perrie. Ik moet het er in ieder geval met iemand over hebben. Voordat het uit de hand loopt. Als het dat niet al doet. Ik denk nog een tijdje na over verschillende dingen. Ik denk dat ik het er morgen met iemand over ga hebben. Met wie weet ik nog niet maar het doet echt heel veel pijn om je beste vriendin zo te zien. Dan val ik in slaap.
* de volgende morgen*
Langzaam wordt ik wakker door het zonlicht dat door de ramen schijnt, ik draai me om. De plaats naast me is al leeg. Niall zal wel eten zijn. Wat anders? Ik sta ook op. Ik loop nog even langs de kamer van Sofia. En dan loop ik naar onder. Waarschijnlijk ga ik het eerst met over Emma hebben. Hij is tenslotte haar vriendje. Ik loop door naar de keuken, alleen Niall, Eleanor en Danielle zijn al beneden. De rest slaapt waarschijnlijk nog. Ik loop door naar de keuken om me een ontbijtje te maken. Dan loop in terug naar de living en plof naast Niall op de bank. Heel even twijfel ik of ik het Niall, Danielle en Eleanor al zal vertellen maar dan besluit ik toch maar mijn mond te houden. Ik vindt dat Harry het als eerste moet weten. Ik begin snel over een ander onderwerp voor ze iets aan me merken.
We zitten inmiddels al een tijde over van alles en nog wat te praten als Harry de living binnen komt lopen. Ik mime hem dat hij mee moet komen naar de keuken. Als we in de keuken zijn aarzel ik even moet ik het wel vertellen? Misschien moet ik het toch eerst aan Em vragen. Maar dan besluit ik het toch te doen. "Harry, ik merk dat het steeds slechter met Emma gaat. En vooral na dat gedoe met Sofia. Ik hoop eigenlijk ook dat ze de dingen die de fans gister allemaal riepen niet al te persoonlijk opvat, ze kan niet zo goed tegen dat soort dingen. Als dat wel gebeurt denk ik dat het nog eens slecht af kan lopen." Zeg ik. De tranen staan inmiddels in mijn ogen. Ik ga verder. "En we moeten zoveel mogelijk proberen te voorkomen, als het niet al te laat is." Op het moment dat ik dat zeg komen ook bij Harry de tranen in zijn ogen. "Waarom heb ik dit niet eerder gezien?" "Wat ben ik voor een slecht vriendje?" Roept hij uit. Dan loopt hij boos weg. En ik blijf daar alleen achter met de gedachte "wat heb ik gedaan?"
===========
Hoe gaat dit aflopen met Harry? Wat denken jullie? Je leest het in het volgende hoofdstuk.
Melding toe ik hou van dit verhaal
Geweldig dat je dit schrijft XXXjes