Hoofdcategorieën
Home » One Direction » How Niall became my boyfriend » 1: wel of geen kaartjes?
How Niall became my boyfriend
1: wel of geen kaartjes?
Vita!!!!!!! riep mijn moeder je moet nu echt gaan opstaan. Jaha ik kom al, ik sleurde mezelf uit bed vandaag zouden we met de buren naar slagharen gaan. Maar vandaag begon ook de kaartverkoop op het tijdstip dat wij in de auto zaten. Ik en mijn buurmeisje Nova mochten bij elkaar in de auto. Daar zaten we dan richting slagharen met onze droom om 1D te zien achter wegen te laten. Mijn buurvrouw vroeg wat we wilde luisteren, voordat ik kon antwoorden schreeuwde Nova One Direction! Ik dacht zouden ze dat opzetten??? Mijn ouders doen dat niet. Maarja hoor 1 seconde later knalde one direction uit de speakers op volume 100. jeah!!! Ik besloot maar even mijn ogen te sluiten aangezien ik vannacht niet goed had geslapen, de reis duurde toch nog 1,5 uur. Gelukkig dacht Nova er ook zo over en sliepen we 5 minuten later met One Direction op de achtergrond.
Vita! Nova! wakker worden riep mijn buurvrouw. Gapend werden we wakker en keken we om ons heen en stapte we de auto uit. We waren er het uitje dat onze kans om one direction te zien optreden had verknalt. Ik hoorde mijn moeder nog vaag zeggen dus 4 kaartjes voor one direction op 25 juni? Ja ik zal het geld overmaken dankuwel. Whuut!? schreeuwde ik en mijn moeder zei: Surprise we gaan naar one direction! 1 seconde was ik door het dolle heen toen keek ik naar Nova. Rustig maar zei mijn moeder de buurvrouw en Nova gaan ook mee. OMG mam meen je dat serieus??? Ja tuurlijk. Ik en Nova sprongen elkaar in de armen lachend en huilend van geluk onze dag kon echt niet meer stuk.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.