Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » How Niall became my boyfriend » 2: op naar Utrecht

How Niall became my boyfriend

23 okt 2013 - 19:16

406

3

251



2: op naar Utrecht

Ik,Nova en onze ouders rijden naar Utrecht. Op naar de 1Dworld store we moeten namelijk even flinke aankopen gaan doen voor we naar het concert gaan en het concert is al over 8 weken help! Mam zette Q-Music aan en toen hoorde wij het nieuwe dat ons leven (hopelijk) ging veranderen.
Het radiobericht:

Hey en leuk dat je luistert naar Q-Music. Nog maar 8 weken en dan is het zover dan komt one direction naar Nederland om hier 2x te gaan optreden. Wij mogen 2 vip+ tickets weggeven aan 1 one direction fan die haar beste vriendin mee mag nemen. de vip+ ticket houdt in: 3 overnachtingen in het Hilton hotel in Amsterdam incl. ontbijt,lunch en diner. En je mag allebei de optredens bijwonen 24 juni: hebben jullie een staanplaats in vak oranje en 25 juni: hebben jullie een een 1ste rang zitplaats. Na het 1ste optreden hebben jullie een interview van 15 minuten met de boys die wordt gebruikt in Q-Music dus verzin alvast vragen. Na het 2de concert mogen jullie chillen met de boys eerst een uurtje backstage en daarna naar de dichtstbijzijnde Starbucks. En als jullie geluk hebben gaan jullie zelfs nog uit naar een speciale vip discotheek. Wie wil dit nou niet tevens wordt je overal naartoe gebracht daar je privé limo met bestuurder. Om kans te maken is de race in 7 verschillende rondes gedeeld. Ronde 1: maak een interview voor one direction met max. 20 vragen ben orgineel. en dan nu Little things van natuurlijk One Direction.

Ik en Nova waren door het dolle heen meteen gingen we vragen bedenken. Toen bedacht ik opeens iets. Mam? Ja lieverd. We moeten zoveel mogelijk poppen posters en alles kopen, daarmee gaan wij winnen! Vooruit zei mijn moeder. 4 uur later zaten we weer in de auto met 2 groepsborden en van ieder bandslid een pop (van karton levensgroot omg).En nog veel meer. Thuis gingen ik en mijn buurmeisje meteen aan de slag we moesten het interview filmen zodat de crew een indruk op ons kreeg ook moest het in het Engels gelukkig stond ik daar een 8 voor. Nova zat in groep 8 en kende bijna niks maar ik kon haar helpen en dat was de voorwaarde dat min. 1 van ons Engels Spreekt. Dus zo interviewde we de 5 poppen op camera. We gingen het filmpje nog gauw even editten zodat hun stemmen antwoord gaven. En zoef!!! De video was op weg naar Q-Music.


Reacties:


laurastyles
laurastyles zei op 23 okt 2013 - 23:51:
Vet leuk!! Omg i love your story! Melding?


vita
vita zei op 23 okt 2013 - 21:27:
hey leuk dat je leest morgen weer een nieuw deel xoxo


1Dharrylouis
1Dharrylouis zei op 23 okt 2013 - 20:53:
Vet leuk! Snel verder!