Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Boardingschool ~Daniel J ~Zayn Malik » ~01 Daniel~

Boardingschool ~Daniel J ~Zayn Malik

7 nov 2013 - 16:35

331

3

259



~01 Daniel~

Verveeld slofte ik door de gangen.
Pff welke bastard kwam op het idee om me naar dit kut internaat in the middle of nowhere te sturen?
Ik was een jongen uit de achterbuurt, ik woonde in Londen en daar was ik blij mee.
Maar NATUURLIJK moesten mijn ouders me naar Schotland sturen.
Ik kon ze wel wurgen.
Uiteindelijk kwam ik bij mijn lokaal aan, twintig minuten later dan dat ik er moest zijn.
Voorzichtig klopte ik op de deur alsof die me zou aanvallen.
Wedden dat die dat ooit zou doen?-dacht ik toen.
Een grinnik verliet mijn mond.
Mijn vrienden zouden me in mijn gezicht uitlachen en me weer plagen met mijn zogenaamde deuren-fobie.
Die heb ik dus niet.
Het zou uiteindelijk een mini gevechtje zijn geworden, uiteindelijk zouden we allemaal een bloedend ledenmaat hebben.
Maar het was wel grappig geweest.
Ik miste mijn vrienden echt enorm.
Door een YES aan de andere kant van de deur schrik ik op uit mijn gedachten en stap naar binnen.
Ze staarden me aan als ik binnenkwam en ik zag tot mijn genoegen dat de meeste meisjes hevig begonnen te fluisteren en te giechelen.
'Caus I'm freaking hot.
Snel liet ik mijn blik over de mensjes gaan en een gemeen lachje vormde zich om mijn lippen als ik merk dat de meisjes die net giechelden zo'n huppelkutjes van de stad waren.
Niet allemaal van Londen, daarvan was ik overtuigd.
Ze waren waarschijnlijk de Wanne-Be typetjes.
Daar kon je ten minste plezier mee hebben.
Ik ging naast een jongen met donker bruine ogen en een getinte huidskleur zitten die exact hetzelfde lachje als ik had.
'Ziet er niet verkeerd uit, hè?' zegt hij zacht tegen me omdat de leerkracht begint te vertellen.
Niemand let echt op behalve een paar nerdjes.
De jongen klinkt Bradfords, als ik me niet vergis.
'Helemaal niet.' fluister ik grijnzend terug.
'Ik ben Zayn, by the way.' zegt hij nog.
'Daniel.' antwoord ik.
Misschien werd dit jaar toch niet zò verschrikkelijk-dacht ik toen.
Nog steeds verveeld laat ik mijn blik over de meisjes glijden.
Mijn ogen vergrootten zich.
Nee dat kan niet

Eerste hoofdstukjeuh is nooit goed ea x
Bey LADJES :p


Reacties:


sammieejjx
sammieejjx zei op 26 jan 2014 - 17:27:
Leukk


justmissF24
justmissF24 zei op 15 jan 2014 - 18:57:
I like it, maar kleine tip:

Bij stukjes waar ze wat zeggen zoals uit je verhaal

'Ik ben Zayn, by the way.' zegt hij nog. Moet je achter by the way een komma omdat je na dat stukje "zegt hij nog" krijgt je zet dus een komma bij de stukjes zoals (zegt, fluisterd, schreeuwt, gilt ect.) alleen als je erachter gewoon verder gaat met je verhaal dus dat zegt fluisterd etc er niet achter staat zet je een punt.

Verder je schrijft supaah leuk melding voor mij


XxAmyxX zei op 7 nov 2013 - 17:31:
Ik ben fan van Daniel! Leuk dat j eeen FanFic over hem schrijft! K lees mee hoor! x