Hoofdcategorieën
Home » Overige » This is my story » Dag 1
This is my story
Dag 1
Het is 13:50 als mijn laatste les erop zit Verzorging ik had koken en moest dus nog na-corveeën omdat ik niet had kunnen helpen na de middagpauze. Zodra ik klaar ben met corvee zoek ik me mentor op aangezien ik hem nog moest spreken over iemand uit me klas waar ik me zorgen over maak. Aangezien me vriendje toch uit was om 14:35 en ik toch vanochtend tegen me vader had gezegd 'Het kan zijn dat ik later thuis ben' Had ik na het gesprek met me mentor zo iets van ik wacht dat kwartiertje op hem. Zodra we bijna thuis komen komt de auto van me vader ons al tegen moet. In gedachten dacht ik al 'Ohjee daar gaan we het krijgen.' En jawel hoor hij stopt naast me en begint te vloeken en te schreeuwen. Zodra hij klaar is met vloeken fiets ik naar me vriend toe die al op een afstandje stond mee te luisteren, ik kan ieder moment in tranen uit barsten (Maar dat komt door andere dingen van deze week, en dit er bovenop ja dat komt hard.) maar slik ze snel weg met behulp van wat lachen. Zodra we langs mijn huis fietsen zet ik me fiets binnen en me vader gaat een gesprek aan met me vriend, ik loop naar ze toe en jawel hoor me vader begint weer met vloeken. Heel gesprek gehad met ons 3en en flinke woordenwisseling is er geweest. Ik ga naar binnen pak me laptop en me schoolboeken, loop naar boven en ga daar beginnen aan me huiswerk terwijl ik me niet kan concentreren. Na ongeveer een half uurtje pak ik een kladschrift en begin daarin over me gevoelens (Die ik niet op het internet ga zetten). Na ongeveer 2 kantjes vol te hebben geschreven begint me vriend tegen me te chatten op Skype, me vader heeft met zijn ouders gebeld, hij krijgt ook weer eens een preek ondertussen kruipt een schuldgevoel me naar binnen en een gevoel waardoor ik ieder moment in tranen kan barsten, maar slik ze weer eens weg, ik huil niet snel zo iemand ben ik niet ik geef niet toe aan mijn zwakte. Na een begeven ogenblik loop ik naar onder toe en daar beginnen we weer met de preek. Ik begin dit moe te worden en sluit mezelf weer op in me kamer. Totdat ik moe word ga ik maar muziek luisteren en Skype.
ben der voor je meid