Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » This is my story » Dag 2

This is my story

9 nov 2013 - 12:31

379

1

192



Dag 2

Afgelopen nacht heb ik eens zitten na denken over van alles na de preek die ik nog kreeg toen ik Dag 1 postte en naar beneden ging. Me vader was gisteravond nog gekalmeerd geworden en we hebben lang zitten te praten. Op een begeven moment begon de vriendin van me vader zich er mee te bemoeien (Vriendin van me vader word vaker genoemd als Stiefma in het verhaal, maar zo zie ik der niet) waardoor ik uit flipte tegen haar, ik ben haar bemoeienissen zat, ieders keer maar dat bemoei over mij ben der dochter niet eens, wat meent die zich wel niet.

Maar goed na een (Zoals ik al zei) lang gesprek gehad te hebben. Heb ik me vader duidelijk kunnen maken dat Zorgen om mij niet nodig zijn, ik ben opgegroeid in een wereld dat niemand zich zorgen om me maakt dus waarom zou hij nu opeens wel ? Uiteindelijk is ook uit het gesprek gekomen dat hij inderdaad nu fout zit en mij onterecht straf heeft gegeven, dus heeft hij in plaats van een week, 1 dag er van gemaakt. Toen is hij naar bed gegaan want hij moest om 04:00 weer beginnen met werken. Ik ben nog opgebleven en heb zitten te denken over veel dingen (Wat ik liever niet op het internet zet.) Uiteindelijk ben ik ook maar gaan slapen. Om 3 uur schrok ik weer eens wakker en heb niet meer kunnen slapen waardoor ik dus maar weer eens ben gaan piekeren over van alles. Rond 9 uur schrok ik wakker van me stiefma omdat die me kamer op stormde om te zeggen dat ze boodschappen ging doen. Ik ben toen ook op gestaan en zoals gewoonlijk begroette Diessel (Me hond) me heel vrolijk. Ik doe me een grijze jogging broek aan een vest erover en ga een stuk joggen met Diessel. Zodra ik weer thuis kwam ben ik gaan douche. Het is nu ondertussen 12:31 en me stiefma kan ieder moment binnen komen, waardoor ik me dus weer zal komen aan het inhouden aangezien we gister met ruzie zijn gaan slapen. Ik begin de stilte hier zat te worden dus ga me wat muziek aan zetten en een broodje pakken, ik rammel !
Ik zet er vanavond wel op hoe de rest vandaag gaat verlopen...


Reacties:


samke
samke zei op 9 nov 2013 - 21:42:
ahw vriezer
jij verdiend dit niet je bent een fucking awesome meid ..
ik ben der voor je en geef om je