Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » This is my story » Dag 2, middag/avond

This is my story

10 nov 2013 - 8:49

388

0

165



Dag 2, middag/avond

Sorry dat ik gisteravond niet meer heb geschreven. Ik heb van half 20:00 tot nu net geslapen, door erge koppijn. (Ik heb nog steeds erge koppijn dus kan zijn dat mijn zins opbouw niet klopt.)

Me stiefmoeder kwam binnen toen ik Dag 2 postte en jawel hoor als blikken konden doden was ik er niet meer. Dus op mijn aller vrolijkst roep ik haar gedag. Ik ga verder met me haar stylen en ik hoor haar klagen tegen me vader die op dat moment nog op zijn werk was. We hebben geen enkel woord tegen elkaar gezegd totdat ze weer uit flipte tegen me. Ik ben dus weer naar me kamer gegaan en heb daar gezeten totdat me vader naar me kamer toe kwam. Weer een heel gesprek, ik word er gek van! Na het hele gesprek krijg ik de vraag waar mijn rabobank pasje ligt. Ik geef hem die en ff later word ik naar beneden geroepen, ze willen dat ik zelf me kleding ga halen en krijg nu dus het kleedgeld van hun op mijn rekening gestort, waar ik het ook niet mee eens ben maar als ik daar over begin krijg ik weer een preek dus ik laat dat maar zitten. De telefoon gaat en zoals gewoonlijk neem ik weer op, het is Suus met de vraag als ik kan oppassen op haar kinderen zodat zij naar der vriend kan die naar het ziekenhuis is gebracht. En zoals beloofd 'Bel me maar wanneer nodig is en ik kom' ga ik naar haar toe om op te passen. Eenmaal aangekomen is het bij hun op de straat weer eens loos. Ik loop naar binnen toe doe Suus de groeten en weg is ze. Na daar van 13:00 tot 18:00 te hebben gezeten met 2 kinderen en een hond komt Suus eindelijk thuis. Ik neem afscheid en Suus weet niet hoe ze me moet bedanken. Zodra ik thuis kom word me telefoon weer eens ingenomen met veel protest lever ik hem uiteindelijk toch maar in. Het is ondertussen 19:00 en ik rammel van de honger. Uit de diepvries haal ik me een pizza en maak die me warm. In de tussentijd is het weer erg gezellig bij ons waardoor ik bijna geen honger meer heb. Zodra me pizza warm is loop ik naar me kamer toe en zet via me wii wat muziek aan. Rond 20:00 begin ik moe te worden en me koppijn begint weer terug te komen. Ik besluit op me bed te gaan liggen en val uiteindelijk in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.