Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » my dreams come treu|| 1D » hate

my dreams come treu|| 1D

14 nov 2013 - 19:10

1104

1

387



hate

Demi’s p.o.v.!
Ik en louis staan in het midden van de Eiffeltoren. Het uitzicht is prachtig! Ik sta bij de rails, en louis achter me, die me heupen vast heeft. Zijn adem voel ik me nek. Zachtjes geeft hij me kusjes. Ik geniet ervan.
‘’heey!’’ hoor ik nanette opeens zeggen. Ik schrik op.
‘’wat doe jij nu hier? Ik dacht dat jullie er niet in durfden!’’ vraag ik verbaasd.
‘’tja… mensen bedenken zich he!’’ antwoordt nanette. Ik schiet in de lach, en merk op dat ze een nieuwe ketting om heeft.
‘’waar heb je die ketting opeens van?’’ vraag ik.
Nanette bloost.
‘’die heb ik net gekregen van harry.’’ Zegt ze zacht, en kijkt naar harry, die aan het lachen is met louis. ik glimlach.
‘’zie je nou wel! Ik en maud hadden altijd al gelijk! Harry zou van je houden!’’ zeg ik en stoot haar aan. Ze kijkt me dodelijk aan.
‘’gewoon niet demi.’’ Zegt ze dood serieus.
‘’sorry.’’ Verontschuldig ik me. We glimlachen naar elkaar.
‘’GROUPHUG!’’ roept louis opeens. harry en louis pakken ons vast en zo vormen we een groepsknuffel. Uit nanette’s mond komt een kleine gil. Ze vind er maar niks aan. Super eng allemaal!
‘’okee! Nu nog hoger! Ik wil naar de anderen!’’ roept louis.
‘’nee! Niet nog hoger!’’ roept nanette half in paniek.
‘’hoezo? Durf je niet?’’ vraagt harry ondeugend, en stoot nanette aan, waardoor ze haar evenwicht bijna niet kan houden, en zich vastpakt aan de rails.
‘’ik durf inderdaad niet!’’ lacht ze.
‘’ow kom op! we zijn bij je!’’ zeg ik. nanette glimlacht en knikt dan.
‘’omdat jullie het zijn!’’ lacht ze.

Nanette’s p.o.v.!
we lopen met z’n naar de tourbus. Het is al laat in de avond, en we probeerden te gaan eten bij de nando’s maar we werden weggestuurd omdat we te ‘’luidruchtig’’ waren. Hoe durven ze ons luidruchtig te noemen? Onderweg voel ik mijn oogleden zwaarder worden.
‘’awh! Ben je moe?’’ hoor ik niall vaag vragen. Ik knik.
‘’ga maar slapen.’’ Fluistert harry die dicht tegen me aan zit. Ik glimlach, en schud mijn hoofd.
‘’we zijn toch zo in het hotel!’’ zeg ik. precies dan krijg ik een Tweet binnen. Ik zie harry in mijn ooghoek ondeugend lachen.
‘’ben jij dat?’’ vraag ik nieuwsgierig. Overdreven liegend schudt hij zijn hoofd. Ik kijk hem nep boos aan.
‘’jaja, kijk nou maar… als je wilt!’’ zegt hij, en duwt mijn telefoon ondertussen uit mijn broekzak heeft gepakt. Ik ontgrendel hem en open twitter.
‘’best day of my life with my boys and my girlfriend @its_just_1D! yes my fans.. I’ve got a girlfriend now!’’ lees ik. Ik glimlach, maar de reacties lezen had ik beter niet kunnen doen. Ze zijn echt vreselijk! Bijvoorbeeld.
‘’OMG! HARRY! It’s that your girlfriend? You deserve to much better!’’
Of
‘’she’s so ugly! I hate her! She’s like taylor swift!’’
De tranen staan in mijn ogen.
"NIET LEZEN!" roept zayn en pakt mijn telefoon af.
"Gewoon niet doen! Daar los je niks mee op!" Zegt hij en geeft mijn mobiel terug. Ik zie dat hij twitter heeft afgesloten. "Beloof me dat je de negatieve reacties niet terug leest zonder dat er iemand bij is." Zegt harry en kijkt me streng aan, wat best grappig uitziet. Ik grinnik even. "Ja papa." Zeg ik dan, en we geven elkaar een knuffel. De bus komt langzaam tot stilstand, en ik kijk via het raam naar buiten. Daar staan een heleboel fans. Ik kijk angstig. Wat nu als ze mij allemaal haten? "Maak je geen zorgen, kom mee.." hoor ik harry achter me zeggen. Hij heeft zijn handen op mijn heupen gelegd. Langzaam draai ik me om en kijk hem diep in de ogen aan. "Niet zo druk maken om de fans! Wij weten met zijn allen dat jij de perfecte vriendin voor harry bent!" Zegt perrie, waarna ik glimlach. Harry geeft me nog een zoen en dan lopen we naar buiten. Het geluid is oorverdovend. Ik blijf voor de zekerheid maar dicht bij paul en harry.
"Ga maar naar ons hotelkamer ik kom er zo aan!" Zegt harry en geeft me een zoen op de wang. Ik glimlach en gehoorzaam harry. Ik loop het hotel binnen en zoek daar een andere bodyguard op. John heet hij dacht ik. "Heyy nanette! Kom je mee? Dan laat ik je jullie kamer wijzen!" Zegt hij opgewonden. Ik glimlach en knik. We stappen een lift binnen en dan sluiten de deuren. De lichten zijn uit en de lift blijft stilstaan. "Hoort dit zo?" Vraag ik. "Nee... dit zal wel iets met halloween te maken hebben." Hoor ik john antwoorden. "Oke" zeg ik maar als ik geen reactie kan bedenken. "WAAAAAAHH!!!" Hoor ik en de lichten springen aan. De meest enge clown ooit gezien staat voor me. Ik verschrik me en spring voor mijn gevoel een gat in de lucht. De man in het clownspak begint te lachen en uiteindelijk zijn we op de goede verdieping en lopen we naar buiten. John stopt voor een deur en haalt hem van het slot. "Dank je john!" Zeg ik en loop naar binnen. "Graaggedaan!" Antwoordt john en loopt weg. Ik glimlach en doe de deur dicht. Ik bekijk de kamer, die echt prachtig is! Ik merk op dat er ook nog een balkon is. Mijn jas die ik ondertussen al uit had, hang ik over de stoel, en loop naar het balkon. Ik doe de gordijnen een beetje aan de kant, en doe de deur van het slot. Een koude windvlaag komt me tegemoet. Ik loop door, en geniet van het uitzicht.
‘’hey.’’ Hoor ik harry in mijn oor fluisteren, waarna ik 2 armen rond mijn voel, en een hoofd op mijn linkerschouder. Allerlei krullen die me kietelen, en 2 lippen die mijn wangen zoenen.
‘’laten we naar binnen gaan, ik heb het best wel koud!’’ zegt harry, en tilt me op in bruidstijl. Ik glimlach en zoen hem. 10 minuten liggen we in bed, en praten over… slechte humor!? Ik denk niet echt dat veel mensen onze humor zal snappen. Maar ach, wat boeit ons dat nou? Opeens stopt harry met lachen en kijkt me dood serieus aan. Ik stop ook met lachen en kijken hem vragend aan.
‘’beloof me echt, dat je niet naar die haat kijkt! Je lost er echt niks mee op! de fans zijn jaloers!’’ zegt hij.
‘’ik beloof het!’’ zeg ik. ik geef hem een knuffel.
‘’ga maar slapen, morgen moeten we vroeg uit de veren!’’ zegt harry. Ik knik, en we gaan liggen. Mijn hoofd ligt tegen zijn ontblote borst samen met mijn hand. Harry’s arm heeft hij om mij heen geslagen. Niet veel later val ik in een diepe slaap.


Reacties:


IrishPig
IrishPig zei op 14 nov 2013 - 20:09:
coool