Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Love him » Hun..... In het echt!!!!
Love him
Hun..... In het echt!!!!
anna`s p.o.v.
Ik doe de deur van mijn huis open en laat de vijf jongens erin. 'Waarom zoeken jullie een slaapplek? Jullie hebben zoveel geld!' Vraag ik. 'Een hotel is niet gezellig! En we betalen jou hier wel voor!' Zegt Niall opgewonden. Ik lach en laat ze de woonkamer binnen. Mijn Lucky mijn hond rent op ze af. Zayn tilt hem op en gaat met hem op de bank zitten. Louis kijkt er lachend naar. Ik schenk koffie in en zet het op tafel. Ook pak ik koekjes omdat ik weet dat Liam daar gek op is. Ik loop naar de trap en pak mijn kat. Ik loop naar de jongens en ga met mijn kat op de bank zitten. Zo te zien heeft iedereen het naar hun zin. Harry drinkt zijn koffie snel op. Ik snap niet dat het niet nog te heet is. Blijkbaar kan hij daar goed tegen! Ik leg mijn kat op Harry's schoot en loop naar boven. Ik bedenk me opeens dat ik helemaal geen slaapplekken heb voor ze. Ik leg 5 matrassen op zolder en wat dekbedden. Wel heel kinderachtig. Èen van toy story en èèn van winnie de pooh. Haha ik hield vroeger van die dekbedden. Ik loop weer naar beneden. Maar als ik de woonkamer binnenloop is er niemand meer. De koffie is op en de trommel met koekjes is leeg. Ik vind het best raar. Ook mijn hond en mijn kat zijn weg. HEt wordt best eng. Alleen wat me wel opvalt is dat de gordijnen nog dicht zijn terwijl het middag is. Ik doe de gordijnen dicht en zie wat heel cools. One direction heeft een grote schuur laten maken in deze tijd. Er zijn 7 slaapplaatsen en 5 microfoons met luidsprekers. En ook wat manden voor dieren. En dat is wat ik alleen vanaf hier nog kan zien. Ik loop naar buiten en doe de deur van de schuur open. 'Suprise!' Roept iedereen. Ik lach en knuffel ze alle vijf. 'Jij moet hier ook blijven slapen Anna!' Roept Harry. Lucky blaft. Het wordt een super avond!
Lijkt me leuk! Ik lees mee!