Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Love him » De avond
Love him
De avond
Harry`s p.o.v
Ik haal binnen wat chips voor Anna. Terwijl ik daar loop zie ik wat bijzonders. Ze heeft veel foto's van paarden hangen. Ik hou van paarden. Ze zijn prachtig. Alleen durf ik er niet op te rijden. Ik loop snel naar de koelkast en pak een fles cola. En ik pak 6 zakken chips. Dat ze zo'n voorraad heeft! Ik jog terug naar de schuur. Ik loop de schuur in en leg het voedsel op de tafel. 'VOEDSEL!!!!!!' Hoor ik iemand achter me roepen. En plotseling voel ik twee handen op mijn schouders en word ik naar achter geduwd voor ik de keiharde grond raak voel ik twee handen in mijn rug. Ik sta op en kijk wie het was. Het was Anna. Ze heeft mij geholpen. Anders had ik nu veel pijn geleden. Met open mond staat Niall te kijken die de dader was van dit ongeval. Ik begin te lachen en gelukkig hij ook. Ik ga naast Anna op haar matras liggen en we kijken elkaar heel lang aan. Tot Louis op ons springt. IK schrik me dood. Hij lacht zich dood. Iedereen gaat onder de dekens liggen behalve ik en Anna. Niall, Louis, Zayn en Liam hebben geen ligvlees en staan al snel weer op om chips te halen. Ik en Anna Lopen snel de schuur uit naar binnen. Tijdens dat we de trap omhoog lopen Houden we elkaars handen vast. We springen op Anna's bed en kijken elkaar aan. Anna gaat op me liggen. Onze lippen komen heel dicht bij elkaar. Haar zachte lippen gaan op de mijne. Het voelt echt geweldig. Beter dan alle zoenen die ik ooit heb gehad. Het is een hele lange zoen. En geweldig! Anna doet mijn riem los ze trekt mijn broek langzaam naar beneden. Tot ze er niet meer bij kan. Dan gaat ze verder met haar voeten. Dan gaan we zitten ik trek haar shirt uit en zij de mijne. Haar broek is nog niet uit maar dat doe ik als we weer liggen. We blijven zoenen zoenen en zoenen. Het is echt heerlijk. Ik streel met mijn armen langs haar zij. Het voelt zacht aan. Haar lichaam is prachtig. Ik denk dat dit het mooiste moment in mijn leven tot nu toe is.
Reacties:
Er komen meer delen als er veel mensen zijn die het hebben gelezen. Anders dan maak ik alles toch voor niets. Ik doe dit omdat ik me verveel. En ik weet dat ik slecht ben is schrijven. Maar ik hoop dat het tot nu toe leuk is.
Ik lees mee!!
Ga je nog verder??