Hoofdcategorieën
Home » One Direction » the moment i've been waiting for - Niall Horan » inleiding van het verhaal
the moment i've been waiting for - Niall Horan
inleiding van het verhaal
Hello, ik ben Lilly Hayes maar me vrienden noemen me Lil , ik ben op het moment 18 jaar en zit helaas nog op school. Ik heb licht blond golvend haar en groen blauw ogen en ik ben best klein en daar heb ik helemaal geen moeite mee.
Ik woonde vroeger in Amsterdam maar ik verhuisde toen ik 12 was naar London. Dus ik woon nu met mijn ouders in London met één oudere broer Jack hij is 21 en twee jongere zusjes Sophia en Charlotte zij zijn een tweeling en alle bij pas 6 jaar, twee nakomelingetjes gelukkig heb ik met alle 3 een goede band.
Ik ben eigenlijk een heel normaal braaf meisje, ik kom wel is te laat op school maar ik spijbel niet. Ik heb genoeg leuke vriendinnen, en natuurlijk mijn beste vriendin Emma. En oh ja een klein detail ik ben fan van One Direction, alleen Emma weet het maar de rest van mijn vriendinnen niet. Ik weet dat dat raar is maar ik weet dat mijn andere vriendinnen er toch niet goed op zouden reageren dus ja dan maar niets zeggen.
Thuis ging het meestal ook goed, mijn ouders waren vaak niet thuis omdat ze alle bij heel hard werkten. Ze werkte alle bij full time als rechters. Door dat mijn ouders zo hard werkten hadden we nooit te weinig geld en hadden we een vrij groot huis. Alleen ondanks dat mijn ouders niet zo veel thuis zijn is het hectiek als ze wel thuis zijn.
De laatste paar weken maken mijn ouders veel ruzie en ze slapen zelfs niet meer in het zelfde bed, ik zag het al een tijdje fout gaan maar nu gaat het wel heel slecht.. ik hoop dat ze uiteindelijk wel bij elkaar blijven, vooral voor mijn 2 jongere zusjes.
En nu iets waar ik heel exited over ben is dat er een gerucht gaat dat de enige echte NAILL HORAN het leeg staande huis naast ons heeft gekocht. Ik kan naar me vrienden toe niet heel exited doen maar van binnen en als ik alleen ben juich ik en doe ik een vreugde dansje. Ik hoop echt dat het gerucht waar is, dat zou echt fantastisch zijn!
Reacties:
Ik had een lange reactie geschreven maar die heb ik per ongeluk gewist -.-
Hrt is in ieder geval een leuke manier om kennis te maken met Lilly (:
xx <3 lovee
Ahh, heel erg bedankt!! <3