Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 16

Teddy Lupos

4 mei 2009 - 18:05

160

1

303



Teddy Lupos 16

sebiet kruidekunde van... (daar moet je de zevende boek voor gelezen hebben)

"Wat is onze volgende les?"vroeg Stijn toen ze na het ontbijt in de leerlingenkammer waren aangekomen. Stan, Tim en christof waren er ook. "Kruidenkunde we moeten sevens naar kas drie."antwoorde Tim "Wie geeft dat eigenlijk" "profffesor Lubbermans." zei Christof erntoesiast. "die jongen die de kragges zo op hun donder probeerde te geven. En die het zwaard van Griffoendor uit de sorteerhoed haalde en er toen een 12M lange slang mee onthoofde."

De jongens waren aangekomen bij kas drie de meisjes waren er ook al. Ze waren druk aan het praten. En laura deed alsof ze een zwaard vast hield. Ze waren blijkbaar ook op de hoogte van de dingen die marcel had uitgehaald. Of dachten dat te zijn. Teddy ving nog net op dat Laurien zij dat de slang wel 15M lang was. De zwadderaars waren duidelijk niet zo onder de indruk. Fredderick beschreef Marcel als een vergeetachtige domoor met flaporen. Maar hield snel zijn mond toen Marcel eraan kwam.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 6 mei 2009 - 18:54:
was ie 15 meter lang? proffesor lubbermans klinkt best raar eigenlijk... word de les leuk? kan nie w88!