Hoofdcategorieën
Home » One Direction » i'm your princess niall. » rollen
i'm your princess niall.
rollen
princess (ik dus hihi)
rol : hoofdpersoon.
naam : Quinty horan.
leeftijd : 4
karakter :lief- verlegen- vrolijk- betrouwbaar (ookal is ze pas 4 bij haar kan je alles kwijt ze vertelt niks door behalve aan haar grote broer niall)
uiterlijk : grote blauwe ogen- blond haar tot midden van haar rug- kuiltje in haar wang.
extra :ze heeft altijd haar hondje nikki bij zich- asl ze bang is kruipt ze onder de bank of rent keihard weg.
sammieejjx
rol : vriendin vaan niall.
naam : isa de jong.
leeftijd :19
karakter :lief- zorgzaam- verwend.
uiterlijk : getint- krulletjes- groene ogen.
extra :kan er niet tegen als ze niet bij niall is- ze is super verwend ze hoeft maar in haar handen te klappen en ze krijgt het- is snel jaloers- verandert haar humeur heel snel.
anne
rol : vriendin van zayn.
naam : nola marly sanders.
leeftijd :18
karakter :lief- aardig- verlegen- komt voor haar echte vrienden op- is altijd in voor een grap.
uiterlijk :lang blond haar- blauwe ogen.
extra :gaat met de mode mee- draagt heel vaak vans.
xhiimacookie
rol : vriendin van liam.
naam : rachel jasmin jackson.
leeftijd :19
karakter :lief- zorgzaam- aardig- gek- heel hyper- betrouwbaar.
uiterlijk :goudblond lang haar met schuine pony- groen, bruine ogen- 1,80 lang- lieve glimlach.
extra :bang voor onweer- wil soms het liefst alleen zijn.
xcarrotx
rol : vriendin van louis.
naam : tamara megan delore.
leeftijd :20
karakter :uitbundig- staat graag in de spotlights (gaat gerust even poseren voor de papz) maar weet wanneer ze moet stoppen- vrolijk- aardig behalve als je stom doet bij haar of haar vriendinnen dan kan je gelijk een grote mond verwachten.
uiterlijk : beetje hetzelfde als miley cyrus maar dan een stukje minder knap.
extra : beste vriendin van niall, niall ziet haar als zijn 2e zusje.
iamwhoiam
rol : vriendin van harry.
naam : ashley broos.
leeftijd :19
karakter :lief- goed met kleine kinderen- laat haar niet zeggen wat ze moet doen behalve bij harry daar doet ze alles voor.
uiterlijk :bruin stijl haar- bruine ogen.
extra : houd van boodschappen doen maar koopt wel veel lekkere dingen en daardoor vergeet ze soms welke dingen ze moest halen.
hope u like it ?
als je mee wilt schrijven pb me dan want ik vind het echt leuk om samen te schrijven x
reageren = melding
xx Quinty xx
Ik wist al dat ik Lou's vriendin zou worden. Maar dat maakt het nirt minder leuk!!!
En ik ben als zijn tweede zusje!! Wij worden zusjesss!!!!!!!! Hahaha