Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » i'm your princess niall. » hoofdstuk 1.

i'm your princess niall.

28 feb 2014 - 22:50

1212

7

461



hoofdstuk 1.

Heey ik wou gister dit hfd al plaatsen maar me zusje had de laptop meegenomen naar me tante dus kon ik niks plaatsen maar nu wel !! Ps : als je op de link klikt moet je door scrollen naar het meisje x Sorry voor het ongemak

als eerste dit is Quinty >> https://mobile.twitter.com/princessQhoran/media/grid?idx=0&tid=438989933668478976

-----------------------------------------------------------------------------------------
pov. Quinty Horan.

'QUINTY HORAN KOM NU NAAR BENEDEN'. shit mama heeft har jurk gezien. oh ik zal het even uitleggen : ik had verf geknoeid en toen k het op wou ruimen zag ik geen handdoek dus pakte ik haar bruidsjurk en nu is haar jurk helemaal paars, groen en roze inplaats van wit.maar ik ga nu maar naar beneden. 'QUINTY HORAN wat heb je met me jurk gedaan' ? ik kan 2 dingen doen eerlijk zijn of liegen ik ga maar eerlijk zijn anders maak ik het nog erger. 'ik uhh ik uhh ik had geknoeit met verf en ik kon geen handdoek vinden en toen heb ik het met je jurk opgeruimd.WAT je deed het ook nog expres. nee tuurlijk niet'. pats.'auw dat was mijn gezicht. Quinty waar is nikki ? die is hier mama'. en ik hield me hond in de lucht. me moeder pakte een mes uit haar zak en steekte die bijna in nikki. ik rende zo snel als ik kon het huis uit met nikki in me armen. even denken waar ga ik nu heen naar huis ga ik niet meer, ik ga naar niall.oh maar dan moet ik eerst naar het vliegveld.

< op het vliegveld >
'hoi mevrouw van de balie ? hoi meisje, kan ik je ergens mee helpen ? ja, ik denk het wel mijn naam is Quinty Horan en ik wil graag naar london toe naar mijn broer Niall Horan kan dat, oh en ik wil wel een ticket naar voor de 1e klasruimte stuur de rekening maar naar me ouders. Sorry quinty, maar ik mag je niet alleen laten overvliegen je moet een volwassenen bij je hebben'.damn heb ik weer heb ik ruzie met me moeder en wil ik naar niall toe kan dat weer niet wat denkt die vrouw wel niet ik ben 4 als een meisje van 4 alleen op een vliegveld staat en wil overvliegen naar haar broer in londen dan moet er toch iets aan de hand zijn. echt domme mensen hier maar goed dan doen we het anders. ik begin te huilen en vraag aan de vrouw achter de balie.'mevrouw mag ik dan misschien naar niall bellen dat hij me op komt halen ? ja hoor maar daar hoef je toch niet om te huilen wat is zijn nummer.06975561420. hier alsjeblieft. dank u wel mevrouw'. ze geeft me de telefoon en de telefoon gaat over.'hoi met niall horan met wie spreek ik ? heey met quinty horan je princessje. heey quinn waarom bel je met een onbekend nummer. lang verhaal kom je me ophalen bij het vliegveld ik ga namelijk niet meer naar huis ! hoezo, quinn ik snap er niks meer van. kom me nou maar ophalen. oke ik kom al blijf waar je bent lief zusje van me kusje. kusje terug niall zeg ik huilend.
dank u wel dat ik mocht bellen mevrouw wilt u zeggen tegen niall dat ik in de kantine zit ? ja natuurlijk'. ik loop richting de kantine met nikki in me armen. ik ga op de bank zitten die daar staat en begin nikki te aaien en langzaam komen de tranen weer.

pov. Niall Horan.
ik snap niks van dat telefoontje van quinn. maar 1 weet ik zeker dit is niet goed als ze zelfs niet meer naar huis gaat.'hey baby wat is er ? sorry beauty ik moet weg ben zo snel mogelijk terug'. ik geef haar nog snel een zoen en loop naar beneden zeg tegen de anderen gedag en trek me jas aan me schoenen heb ik al aan. snel rijd ik met me auto naar het vliegveld.

<op het vliegveld>
aangekomen op het vliegveld parkeer ik me auto en ren zowat naar binnen. 'hoi mevrouw kan ik nog mee met de vlucht naar mullingar ? hoi, ja dat kan maar alleen met de 2e klas de 1e klas zit vol namelijk. oke geeft niet als ik maar zo snel mogelijk in mullingar ben. hier is uw ticket over 5 min vertrekt het vliegveld. heel erg bedankt fijne dag veder'. ik geef haar het geld en het is eindelijk geregelt ik kan naar quinty.

'doe uw gordel om we gaan landen'. klinkt het door de speakers van het vliegtuig. Yes eindelijk. als we geland zijn ben ik de eerste die uitstapt. ik kijk over het vliegveld maar nergens zie ik quinty ik word langzamerhand bezorgd ik ga het denk maar vragen aan de balie.'hoi mevrouw heeft u misschien mijn zusje gezien ? oh ja dat moest ik nog tegen u zeggen quinty wacht in de kantine op u fijne dag veder'. en ze doet het luikje weer dicht. wat is ze toch weer lekker vriendelijk . dus niet. maar nu snel naar de kantine.

ik loop de kantine in en zie quinty huilend op de bank met nikki op haar schoot. ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten. ze kijkt op en laat haar lichaam vallen op me schoot. 'heey princessje van me wat is er allemaal aan de hand ? niall ik dacht dat je niet meer zou komen. waarom ik heb toch gezegt dat ik eraan kwam ? ik dacht dat mama je had gebelt en dat je ook boos was op me. waarom is mama boos op je dan' ?

nadat ze me alles had vertelt en we weer terug gevlogen zijn en nu bij mij in de auto zitten op weg naar huis. en nu ik er steeds langer over nadenk ben ik woedend op me moeder geworden hoe kan ze me zusje nou zo behandelen ze is 4 ! 'niall ? ja' ik draai me hoofd zodat ik haar aankijk als ik antwoord. 'ga ik nu bij jou wonen ? ja quinn je blijft bij mij, maar quinn je weet wel dat ik samen woon met Harry, Liam, Louis, Zayn en Isa, Ashley, Tamara, Rachel en Nola. wie zijn die meisjes niall ? dat zijn de vriendinnen van de jongens maar je kent Isa toch wel ? ja dat is jou vriendin. ja dat klopt'. we stappen uit de auto en ik geef quinty een hand en we lopen samen naar binnen.

pov. Zayn Malik.
Niall komt binnen en praat tegen iemand ik kijk naar isa ze heeft een jaloerse uitdrukking op haar gezicht ze moet daar echt mee stoppen en ook dat verwende gedoe ik irriteer me er dood aan. Als we niall horen zeggen doe je schoentjes maar uit en je jas. weet ik dat hij het tegen een klein kind heeft zo praat hij altijd tegen kleine kinderen. 'hoi jongens dit is quinty mijn zusje ze heeft ruzie gehad met mijn moeder en komt nu bij ons wonen, oh en dit is nikki haar hon- veder komt hij niet want isa gilt er door heen 'heey princessje van me kom is hier lekkerding' en nu is ze weer heel blij pff om moe van te worden maar goed. 'nola kom je mee naar boven ? ja is goed. doei jongens tot morgen slaap lekker'. ik geef quinty een knuffel en een kusje. ik zie aan haar ogen dat ze heel lang gehuild heeft. ik loop met nola naar boven. 'schatje vind je ook niet dat isa af en toe heel jaloers doet vraag ik aan nola. nee hoezo ? laat maar dan. truste baby. truste mop'. ik geef haar een zoen en sla me arm om haar heen. en we vallen in slaap.


Reacties:

1 2

LarryGirlsXX
LarryGirlsXX zei op 16 maart 2014 - 12:17:
leukk!!
en ik ben het een beetje met xcarrotx eens :'
en misschien is dit ook een beetje minder verwarrend:
'Ja dat is jouw vriendin.' 'Ja dat klopt.'

snappie?
SORRY ALS JE DIT NIET ZOU WILLEN WETEN
xx nanette


mcFleurrie
mcFleurrie zei op 3 maart 2014 - 13:50:
Leuk ! Melding voor mij !


xcarrotx
xcarrotx zei op 1 maart 2014 - 11:40:
Ohh wauw leuke verhaallijn! Alleen heb ik wel wat op te merken aan je gebruik van leestekens. Ik wil niet dat dat stom overkomt ofzo hoor!
Maar, bij gesproken tekst (zoals de zin: 'ik zit nu op de bank.' Horen de leestekens binnen de aanhalinstekens. Jij schrijft: ja dat is jou vriendin. ja dat klopt' .
Maar eigenlijk hoort het er anders te staan. Zo: 'Ja dat is jouw vriendin. Ja dat klopt.'

Als je kijkt naar wat in het rood staat zie je dat je ook hoofdletters bent vergeten. En jij gebruikte het woord jou. Wat eigenlijk jouw moest zijn want in dit geval is het een bezittelijk voornaamwoord. En dan komt er een w achter. Net als bij mij en mijn. Snap je? Sorry als dit alles heel negatief klinkt! Want ik vond het een heel leuk hoofdstuk en ik vind Quinty een leuk karakter!
xx Tamara


sammieejjx
sammieejjx zei op 1 maart 2014 - 11:37:
Omg i love this storyy <3
Snel vederrr
Xxxxx


justmissF24
justmissF24 zei op 1 maart 2014 - 10:50:
Leukk melding voor mij! X