Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Kiss me || Louis Tomlinson » ---> 16
Kiss me || Louis Tomlinson
---> 16
P.O.V Harry Styles
4th januari 2014 10:10
Ik maak me heel erg veel zorgen om Louis. Gisteravond midden in de nacht stond hij helemaal doorweekt van de regen en dronken op de stoep. Ik kon niet veel op maken van zijn praatjes maar wat ik begreep is dat Cloe hem tijdelijk had verlaten. Ik heb toen besloten om met haar te gaan praten. Daarom sta ik nu op bij haar nieuwe huis op de stoep. Cloe doet haar deur open. Als ze me ziet zucht ze diep en loopt haar huis binnen. "Heeft Louis je gestuurd?" vraagt ze duidelijk geïrriteerd dat ik ben gekomen. "Hij gaat kapot Cloe. Waarom doe je dit?" ik sta nog maar net binnen. "Hij verdient het hij is hier de klootzak Harry" ik ga naast Cloe op de zacht roze bank zitten. "Hij stond gisteravond midden nacht stomdronken en nat geregent bij me op de stoep." Cloe bijt op haar lip. Het doet haar wat. Mooi. "Luister Cloe. Ik snap dat je even rust wil en alles. Maar helemaal op je zelf gaan wonen is dat niet een beetje vergezocht. Ik bedoel het ziet er hier nou niet naar uit dat het maar voor kort is." preek ik. Cloe laat de worden inzinken. Ze denk even na. "Je snapt me toch? Dan snap je ook dat dit nodig is voor mij. Ik moet dit doen voor mij voor mezelf. Harry. Asjeblieft ik moet gewoon over een paar dingen na denken." ik denk na over de worden. "Oke" zucht ik. "Maar praat met hem asjeblieft. Bel hem een keer op oke?" ik kijk Cloe recht in haar ogen aan. Ik kan ook niks doen dan hopen dat het goed gaat komen. En dat Cloe het soort meisje is waar ik op hoop.
P.O.V Cloe White
4th januari 2014 12.00
"Ga je mee Lovely?" Andy steekt zijn arm uit. Vandaag gaan we naar Milaan. Maar het gesprek van Harry en mij blijft door me hoofd spoken. Louis kan heel slecht tegen alcohol en als hij verdietig is dan grijpt hij er snel naar. "Kunnen we heel even nog langs Harry gaan" vraag ik aan Andy. Ik heb hem alles vertelt hij is heel lief voor mij geweest. Andy knikt. "Tuurlijk." minuten later sta ik in Harrys woonkamer. "Het is goed dat je dit doet" Zegt hij voor hij Louis uit zijn bed haalt. Ik schrik esn beetje bij het zien van de man waar ik het meest van houdt. "Louis. Ik.." Dit is mijn schuld. Nee..Cloe je moet gefocust blijven Louis draait wel bij.ik moet nu even aan mezelf denken. Louis komt naast me zitten op de bank. "Louis, je moet begrijpen dat het niet aan jou ligt. Of tenminste niet alles. Ik heb gewoon wat ruimte nodig." Louis duwt zijn tanden op elkaar. "Cloe.. Asjeblieft verlaat me niet. Ik kan niet zonder je!" Louis grijpt me handen vast. "Het is maar voor kort. Ik moet gewoon wat dingen uit zoeken voor mezelf. Ja?" ik probeer hem in zijn ogen aan te kijken maar hij wenkt het weg. "Ik moet nu gaan. Maar weet dat ik van je hou" ik wil op staan. Misschien was het nog een beetje te vroeg. Louis laat me hand niet los. Ik probeer hem terug te trekken maar hij wil niet los laten. "Louis laat me los." zeg ik zo lief mogelijk. Dan laat hij toch maar los. Ik haat het om hem zo te zien als een klein hoopje stof zit hij op de bank. Ik wrijf met me vingers over zijn oor. Nu kijkt hij me aan. Zachtjes plaats ik een klein kusje op zijn lippen maar loop dan toch de kamer uit.
"Het is goed wat je gedaan heb." zegt Harry als ik al met jas en alles buiten staat. Ik zucht. "Weet je Harry. Jij kiest partij voor Louis altijd. Wat hij ook doet. Hij is geen heilige" Harry fronst zijn wenkbrauwen. "Als je dat maar weet" is wat uit zijn mond kwam. Ik heb Harry nooit heel erg gemogen. Hij is soort van geobsedeerd door Louis. Het maakt niet uit waar de ruzie tussen mij en Louis over ging het was altijd mijn schuld volgens Harry. "Jij bent hem zo niet waard" roep Harry als ik bij Andy in de auto wil stappen.
Ik zucht als ik plaats neem in de passagiers stoel naast Andy. "Gaat het?" hij legt zijn hand op me been en knijpt er zachtjes in. Ik knik en kijk naar Louis die door het raam naar buiten kijk. Ik zucht. "Op naar Milaan."
P.O.V Harry Styles
4th januari 2014 13.09
Ik vouw me handen om Louis gezicht. "Het komt goed toch?" vraagt Louis super onzeker. "Je hebt haar niet nodig Lou" een traan van Louis valt op me been het droogt op in de stof van me broek. "Louis er zijn zo veel andere veel leukere meiden dan Cloe. Wat is er toch zo bijzonder aan haar? Liam is ook al zo geobserveerd door haar." Louis kijkt me recht in me ogen aan. "Je weet echt niks van liefde he?" ik slik Louis heeft gelijk. "Maakt niet uit. Je komt de ware wel een keer tegen" het is grappig dat hij dat zegt. Ik ben de ware al heel lang geleden tegen gekomen maar die is met iemand. En zal nooit van mij houden. die gene haat me. "Harry. Ik weet nog zo goed dat je een lieve jongen was. Niet die casa nova waar je je achter verschuild. Wordt het niet eens tijd dat je eerlijk tegen me word?" ik kijk Louis aan. Zei hij dat nou echt?
Reacties:
Ahhww Harry toch..... arme chloe en Louis hopelijk komt het goed......
btw super geschreven alle drie de stukkies!!
xx
Wauw.