Hoofdcategorieën
Home » One Direction » the story from Jamy. » hoofdstuk 1.
the story from Jamy.
hoofdstuk 1.
pov. Jamy Malik.
Vandaag is het zover me leven gaat veranderen ik ga mee op tour en ik krijg een relatie. Met Niall Horan of Harry Styles ik ken ze niet eens ja van tv ofzo maar niet persoonlijk. Ik ken alleen liam van zayn's band. Want ik dans samen met mara zijn zusje. En het ergste is nog dat we het morgen bekend moeten maken ! Dus 1 dag om elkaar te leren kennen. 'Jamy kom je we moeten gaan' roept zayn naar boven. Hij is er dus al. 'Ja ik kom eraan even me ipod en me beats pakken'. Ik pak me ipod en me beats en loop naar beneden. Ik geef zayn een knuffel en zeg tegen me ouders gedag en stap bij zayn in de auto. 'Weet je al wie je gaat kiezen' vraagt zayn aan me. 'Ik ken ze niet eens zayn denk je dat ik zomaar een naam ga roepen en zeg ja ik met hem neem ik' roep ik geïrriteerd naar zayn. 'Nee tuurlijk niet maar ik dacht misschien heb je op youtube gekeken hoe ze zijn'. 'Zayn ik weet nog geen eens hun achternaam' ! Zayn geeft er geen antwoord op mooi kan ik me muziek aanzetten. Ik zet me muziek aan. Als we aangekomen zijn bij het huis van de jongens zie ik mara al vrolijk naar me zwaaien. Ik zwaai vrolijk terug. Dit kan misschien toch nog wel een beetje leuk worden dansen op het concert van 1D met me beste vriendinnentje. 'Heey love' roept harry naar me en vervolgens krijg ik een kus op me wang van hem. Pff hij denkt echt dat ik voor hem ga kiezen volgens mij. 'Hoi hazza' roep ik maar terug. Als ik iedereen begroet heb loop ik met mijn knalroze koffer de bus in. 'Zo hoe roze wil je je koffer hebben' roept mara. 'Roze dus' roep ik sarcastisch terug. 'Zo jij bent vrolijk vandaag'. Logisch he lou als ik moet kiezen tussen 2 debielen die niet eens zelf hun tanden kunnen poetsen' ! 'Zo erg zijn we toch ook niet' ? roept niall. 'Jawel' roep ik terug en steek me tong uit.
heey babes, sorry voor dit korte hoofdstukje maar beter iets dan niets toch ?
hihi
voor wie ben jij >> harry of niall laat reactie achterr xx
reageren=melding.
Niall always haha leukk!!