Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » te veel ruzie » what?!

te veel ruzie

15 maart 2014 - 0:34

585

1

207



what?!

heeeeyyyy yeaahh im back met een nieuw hfd ENJOY XX

Niall POV
Liam bracht me beneden en ging naast me zitten op de bank. Waarom moet dit zij dit nou doen, ze verdient dit niet, niemand niet.”DING-DONG”. Ik hoorde voetstappen snel naar beneden lopen en de deur open gaan. “volgt u ons maar naar haar kamer”hoor ik haar vader zeggen. De voetstappen gaan naar boven en later komt er een politie man de kamer binnen gelopen. Ik hem aan met een blik die al genoeg zegt: leeft ze nog? “ik kan u melden dat Fiona nog leeft maar veel bloed is verloren en dat ze in coma ligt, maar weten jullie misschien waarom ze dit heeft gedaan?” vroeg de agent begrip vol. “i-ik , d-de c-camera”. Verder kwam ik niet want de tranen liepen als watervallen over mijn wangen. “ze heeft een filmpje gemaakt met de camera en die heeft ze achter gelaten” nam Liam het van mij over. “welke camera”. Ik wees naar de camera op de tafel en de agent ging er na toen. Hij bekijkt het filmpje aandachtig. Ik hield het niet meer en huil zo hard, niks kon mij nog stoppen. Liam pakte mij in zijn armen en maakte sussende geluiden en maakt ronde bewegingen op mijn rug met zijn hand. Langzaam aan werd ik rustiger. De jongens kwamen erbij zitten en ik zag gewoon hoe veel pijn het hun doet. Ik nam ze in een groepsknuffel. De tranen bleven maar doorstromen, alsof ze nooit opgaan. “oke ik denk dat ik maar weer beter kan gaan, heel veel sterkte jongens” hij gaf mij een schouderklopje en liep toen weg. “jongens i-ik denk dat we naar h-haar toe moeten”zei ik zachtjes. “weetje dat wel zeker Niall, kan je dat wel aan?” vroeg Liam begripvol. Ik knikte langzaam ja, niet helemaal zeker van mijn antwoord. Harry stond op en liep weg, waarschijnlijk autosleutels halen. We hoorden een toeter en zagen Harry al in de auto op ons wachten. Ik rende zo wat naar de auto en stapte in, op weg naar het ziekenhuis. Op weg naar Fiona.

Fiona POV
Alles is zo donker, waar ben ik? De hemel? Denk het niet want de meeste mense beschrijven de hemel als een lichte plek waar alles rustig en vredig is, en dat is dit echt niet. ik zuchtte diep en wou een pluk haar achter me oor doen maar het lukt niet. ik probeerde het nog een paar keer maar het lukte echt niet. In mijn armen was bij geen beweging, alsof ik de controle over mijn eigen armen kwijt was. Opeens zag ik in de verte een lichte branden ik begon te schreeuwen om hulp en waar ik was. “Je bent in de hel waar je hoort”zei een zware ruwe stem. Wow wow wow, ik ben in de hel?! Ik heb het goed voor elkaar gekregen deze keer. “vecht voor je leven als je hier weg wilt, vecht je vrij”zei een zwakke stem dat uit de richting van het lichtje kwam. “hoe, ik weet niet hoe”riep ik hopeloos terug. “je kunt niet vrijkomen, je wou hier zelf naar toe en ik heb je in mijn macht, je komt hier niet weg” och niet die vreselijk zware stem moet zijn mond weer open trekken. “vecht Fiona, vecht , ik weet dat je kan”. En met dat verdween het lichtje en was weer helemaal donker. Wat bedoelde de stem met vechten? Ik snap het niet, wat moet ik doen, ik weet het echt niet. Langzaam nam het donker me over en zakte ik weg, nog steeds op dezelfde plek als eerste……….


Reacties:


Nadja
Nadja zei op 16 april 2014 - 23:02:
Melding xxxx