Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Niall Horan - I think i love u » Hoofdstuk1
Niall Horan - I think i love u
Hoofdstuk1
Ik liep door de stad, met een ijsje in mijn handen en zoon 10 tassen.
Vandaag was ik in Londen nou ja, de hele week haha.
Mijn naam is Priscilla ik kom uit nederland, en ben een weekje in londen.
Omdat ik geslaagt ben voor mijn examen vond mijn oma het leuk om mij als kado naar mijn droomstad te stuuren, wat natuurlijk super lief is.
Toen ik mijn ijsje op had pakte ik snel mijn mobieltje uit mijn tas,
ik keek naar de tijd het was al 17:30 tijd om terug te gaan naar mijn hotel.
Vlug nam ik een taxi en reed ik terug naar mijn hotel, eenmaal aangekomen stonden er allemaal gillende meiden voor het hotel er zou vast wel een of ander beroendheed komen dacht ik,vlug gaf ik de chauffeur zijn geld en deed ik de deur van de taxi dicht.
Loopend naar mijn hotel werd ik een paar keer aan de kant geduwt door een stel meiden, toen ik eindelijk bij de ingang kwam liet ik gauw mijn pasje van het hotel zien en ging ik naar binnen, ik liet een diepe zucht horen en keek om naar de gillende meiden wie buiten stonden.
Ik stond gauw op en liep naar mijn hotel kamer,
ik gooide de deur open en pleurde mijn tassen op mijn bed vallen, ' ik zoek ze later wel uit ' zij ik met een zuct.
ik draaide me vlug om en liep mijn kamer uit, het was 16:00 over een uurtje zit het restorant al weer dicht en ik wil wel eten voordat ik me vanavond weer volprop met snoep enzo.
5min later stond ik voor de deur van het restorant met een hongerige zucht opende ik de deur en liep naar binnen,
ik hing mijn tas over mijn stoel en ging vlug zitten.
zoon 3min later kwam de ober en nam mijn bestelling op, ik bestelde een groot bord patat een salade en een cola. Na zoon half uur was ik klaar met eten, ik legde mijn vork en mes netjes op mijn bord en stond op, pakte mijn tas en verliet het restorant.
eenmaal aangekomen bij mijn kamer deed ik vlug de deur open en rende naar mijn kamer. ik ging mijn nieuwe kleding uitpakken, maar niet zonder muziek die ik opzette via mijn laptop wie ik natuurlijk mee had genomen, ik zette de CD midnight memories van 1D aan.
had ik al gezegt dat ik een Directioner was ? nee haha dan weet je het nu.
ploffend ging ik op mijn bed zitten en gooide ik al mijn kleding op mijn bed, ik pakte een schaar van mijn nachtkasje en begon alle kaartjes er af te knippen.
ook was ik naar een klein winkeltje geweest waar ze one direction spullen verkochten ik had daar een paar shirts gehaalt een kussen en een pooster, de pooster legde ik netjes aan de kant, ik haalde de kaartjes van mijn shirts en pleurde mijn kussen bij de rest van mijn kussens op mijn hotelbed.
wauw, wat was londen een geweldige stad ! ik glimachte in mezelf en pakte een jogging broek uit mijn koffer, deze lag natuurlijk half over de grond heen, mijn grijze 1D sweater lag erboven op dus deed ik deze ook maar aan, en een paar simpele zwart witte adidas gympen ik liet mijn haar loshangen, en pakte mijn mobielt ik zette mijn laptop vlug uit en pakte mijn oortjes, ook mijn sleutels en tas, ik ga nu naar de arcade/bar iets van mijn hotel haha.
noem het maar een plek om te chillen met mensen van het hotel, vlug pakte ik mijn tas en liep ik de deur uit, te lui om te wachten op de lift haha,
trap duss...
ik rende/snelwandelde naar beneden en sprong grinnikent de laatste traptrede af, meteen voelde ik een koude bries van de deur, en keek om ik zach de deur open gaan en 5 jongen liepen naar binnen, allemaal hadden ze een hoodie op, de bewakings mannen moesten de gillende meenigde naar achter duwen.
Ik was zo erg afgeleid dat ik niet merkte dat de 5 jongens hun hoodies van hun hoofd hadden gehaalt en me angstig aan stonden te kijken, pas toen iemand een kuch liet horen keek ik op, ik keek naar de 5 jongens en realiseerde me dat het one direction was !!
Wat One direction in dit hotel waar ik verblijf !? ik zuchte een keer diep en zette een zwakke glimlach op, ik zwaaide met een klein schamend handje naar de jongens, ze keken mij aan en merkte dat ik niet op hun afgerent kwam, dus ze liepen naar mij toe.
Zayn was de eerste, Hallo daar mijn naam is zayn maar dat weet je denk ik al en wat is jou naam ? hey mijn naam is Priscilla ' zij ik tegen zayn hij knikte en begon weer te praten', dus jij bent een directioner ?
ik knikte vlug, Ja zoortvan.
en zette een grimas op mijn gezicht.
De andere boys kwamen al vlug aangelopen en zeiden hay, ik antwoorde met een vrolijke hey en ze keken mij allemaal aan, zayn draaide zich om naar de andere boys.
dit is Priscilla, ze is soort van een Directioner. ik grinnikte en knikte.
Ik liet meteen mijn ogen richten op niall, god in het echt is hij wel 10x zo schattig, ik had niet in de gaten dat ik hem een beetje raar aanstaarde en liam kuchte een keer opvallend, ik keek vlug op, oh.. sorry ' ik glimlachte zwakjes en keek de boys een voor een aan.
Jongens, ik denk dat we moeten gaan, zij Liam, ik knikte, Zelifde ik zie jullie nog wel... denk ik ' Ik denk het wel 'zij Liam.
ik draaide me om en liep vlug naar mijn tocht en liep naar de ruimte waar een aantal hotel gasten waren, ik ging vlug op een bank zitten en pakte mijn mobieltje, ik opende mijn whatsapp en apte mijn oma, '
heyyy :'D
Hallo meisje (:
Haha alles gaat goed hier in londen !!
mooizo
haha het blijkt dat one direction hier verblijft !!! :'D
een meisje van ongeveer 20 kwam voor me staan en vroeg me of ik wat te drinken wou, ik keek op van mijn mobieltje en knikte na 10min kwam ze terug met mijn cola,
ik bedankte haar en ging verder met whatsappe.
Wat leuk meisiee !
jahh !! ohh ze komen binnen gelopen ik ga !! :'D
snel deed ik mijn mobiel dicht en keek ik op, de 5 vrolijke boys kwamen binnen gelopen ik zat nog steeds in mijn sweater en joggingbroek maar het boeide me niet zo, het zat lekker knus en ik kon dat nu wel gebruiken haha.
ik zach dat de boys zich opsplitste Zayn en Liam gingen aan de bar zitten en Harry en Louis gingen samen bij de voetbal tafel staan.
Daarintegen Niall kwam op mij afgelopen, Wat !? Niall... mijn favorite bandlid. ik legde mijn mobiel aan de kant en keek op ik glimlachte naar Niall wie vervolgens langs mij ging zitten.
hay Priscilla ' zij hij, ik draaide mijn hoofd naar hem en keek hem aan hij zat zo dichtbij me ik kon het haast niet geloven, ik glimlachte naar hem '
hay Niall ' zij ik.
' dus jij bent nederlands ? ' vroeg hij mij
' Ja het is mijn tweede dag hier in het hotel,ik wist nieteens dat jullie in hetzelifde hotel zouden verblijven ' zij ik glimlachent.
hij glimlachte terug, ' nou... we kunnen wel een keertje samen chillen ? ik heb nog een paar dagen vrij voordat mijn concert begint enzo ' ik lachte nog steeds naar hem
' Dat zou geweldig zijn '
Voordat ik het wist hadden we de hele avond door gekletst, het was supper gezzelig met Niall en de tijd vloog echt snel voorbij, na zoon 2uur stonden de andere 4 andere om ons heen, Niall keek op en knikte naar de andere, ' ik denk dat ik weg moet ' ik glimlachte naar hem en knikte ' ik ook en ik ben best wel moe ' hij stond op en glimlachte naar me,hij stak zijn hand uit naar mij en ik nam hem aan, hij hielp mij netjes overeind en louis wie langs mij komt gaf mijn tas aan me.
ik bedankte de jongens en liep samen de trap op, omdat natuurlijk Niall bang is voor kleine ruimtes, en bij deze was hij niet de enige.
we liepen eerst naar hun verdieping wie onder de mijne zat, ik zwaaide ze gedach maar Niall bleef nog even staan toen alle boys naar binnen waren gegaan.
hij keek mij aan en glimlachte, ' ik heb veel plezier gehad ' ik glimlachte natuurlijk terug en knikte ' ik ook Niall ' ik liep naar hem toe en gaf hem een kusje op zijn wang, hij bloosde, ' Slaap lekker Niall ' ik draaide me om en liep vervolgens naar de trap naar mijn eigen apartement.
ik deed mijn deur open, gooide mijn tas op de bank ik trompelde naar mijn kamer ik had niet een zin om me om te kleden en plofte meteen mijn bed in.
vervolgens viel ik in een diepe slaap...
Reacties:
super leuk !!
alleen 1vraagje kan je ze misschien nederlands laten praten ??
dan is het makkelijker lezen xx
Super leuk !
Ik ga snel de rest lezen x