Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » terug in de tijd door een scherf ? » 4 hoofdstuk

terug in de tijd door een scherf ?

28 maart 2014 - 17:11

500

1

275



4 hoofdstuk

Het is nu twee dagen geleden dat Lana verdween. Heel Nederland werkt mee . Maar het is vergeefse moeite. Er is nog geen spoor gevonden. Over heel de wereld gaat het nu. Heel de wereld toont op hun manier hun medeleven met mij. Via tv, Radio, telefoon, brieven en sommige komen langs. Ik probeer mijn oude leven weer op te pakken maar dat lukt niet.Elke keer dat mensen hun medeleven zeggen word ik somberder. Ik kan geen boodschappen meer doen of de pers komt achter me aan. De pers wil me steeds interviewen. Ze vragen steeds of ik mijn verhaal op tv wil vertellen maar dat wil ik niet. Ze denken nu dat er magie in het spel is. Maar dat bestaat niet!
Wel verdwijnen er steeds meer mensen op die plek. Ik hoor net dat er nu al vijf mensen worden vermist. Het hele dorp is geëvacueerd . De dicht bijzijnste dorpen in een straal van 20 kilometer zijn ook geëvacueerd Er is ook ander nieuws ze voeren tijdelijk geen oorlogen meer. Er is ook een heel raar nieuws overal op heel de wereld doen de geschiedenis boeken raar. Ze veranderen steeds daardoor zijn ze onleesbaar. Vooral de boeken over pompeii en Arthur.

In Engeland
We zijn net aangekomen in kasteel Camelot. Iedereen viert feest want het is een feestdag vandaag. Als we binnen komen kijkt iedereen ons geschrokken aan. Ik kijk naar mezelf en zie dat ik helemaal zwart ben door de roet van de vulkaan. Sander zit ook helemaal onder het roet. De ridders en Gwen zitten helemaal onder de modder. Als we alles hebben verteld tegen koning Arthur krijgen we een diner vanavond. Maar eerst moet ik me opfrissen.
Ik heb een mooie jurk gekregen van gwen.
https://www.google.nl/search?q=guinevere+jurk&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=_501U62iLcrK0QWutYHoAw&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1280&bih=919#facrc=_&imgdii=_&imgrc=_b3VhO1gual98M%253A%3BVOi9iYLB8Z6bPM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dornbluth.co.uk%252Fpix%252Fgr%252Fguinevere-m-mabo-1.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.dornbluth.co.uk%252F%253Fpage%253Dshop%252Fflypage%2526product_id%253D327%3B330%3B450
Sander heeft een ridder cape gekregen.. Hij komt me zo ophalen.

Ik kan het nog steeds niet geloven. Van de 21 eeuw naar de 6 eeuw. Ik zit in het kasteel van een van de beste koningen van Engeland. En heb net een jurk gekregen die peperduur is in mijn tijd. Dit is een van de grootste helden uit de geschiedenis. En wij eten bij hem!

Er word geklopt op mijn deur. Ik roep ‘binnen.’ Daar stond Sander wat zag hij er mooi uit! Ik stond hem met open mond gaden te slaan. Samen liepen we naar de troonzaal. Daar wachte koning Arthur op ons. Toen we binnen kwamen glimlachte hij en zei wat zien jullie er prachtig uit! Wij glimlachten. ‘komen jullie mee naar de eetzaal?

Daar aangekomen zie ik een heel lange eettafel met alle ridders van de ronde tafel eraan en hun vrouwen. Aan het einde gingen de koning en koningin zitten. Ze wezen een plek aan waar we konden gaan zitten.
Als we zitten begint Arthur een toespraak. Na ons welkom te hebben geheten kunnen we eten. Daar aan de tafel zit Mordred. Een ridder zeggen ze maar dat is niet waar. Mordred word het hulpje van Morgana. Achter hem staat merlin hij is de bediende van Arthur maar kan ook meer…..


Reacties:


Dreamy zei op 10 april 2014 - 19:33:
misschien iets langere hoofdstukken en comma's gebruiken.