Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Niall Horan - I think i love u » Hoofdstuk 2
Niall Horan - I think i love u
Hoofdstuk 2
De volgende ochtend werd ik wakker, en draaide ik me om naar mijn groote raam waar ook mijn nachtkasje stond, ik pakte mijn mobiel en haalde de oplader er af.
meteen opende ik Twitter in de hoop er nog iets gebeurd was, ik glimlachte in mezelf.
Mijn internet vriendin Yaella had weer is een hoop dingetjes getweet.
ik retweete een aantal dingen en tweete zelf ook nog wat, vervolgens gooide ik lui mijn mobieltje weg op het zachte vloerkleed,
idiaal is dat.
Vervolgens gooide ik de dekens van mijn af en ging uit bed snel nam ik een vlugge douch en liep ik naar mijn stapel kleding, ik pakte een paar blauwe jeans een wit tshirt met een groote vlinder, een grijs dun zomers vestje, en mijn sportschoenen maar dan wel mijn wit met blauwe paar.
Snel pakte ik mijn mobieltje van de vloer en keek hoe laat het was, shit.. over 5min gaat het restorant weer open en is het 9:00 tijd voor ontbijt, ik rende als een idioot naar de badkamer en deed vlug wat mascara op en een klein beetje oogshaduw, vervolgens liep ik naar de deur en graaide ergens mijn tas weg, en liep met mobiel en tas in mijn handen naar het restorant.
ik stond zuchtend voor de deur en graaide snel een borstel uit mijn tas, wat handig die mini borstels, ik grinnikte in mezelf en haalde snel de borstel door mijn haar, vervolgens opende ik snel de grote deur en liep naar binnen, ik keek verbaast op toen ik de jongens aan een tafel zach zitten ze waren ruzie aan het maken met iemand... een of ander meisje, wacht.. ik ken haar ja ik ken haar maar al te goed. Haar naam is Lisa haar achternaam is niet belangrijk maargoed.
zij zat bij mij op school door haar werd ik vaak gepest, en ja zij is zoon irritante directioner wie alles eraan doet om de jongens te onmoeten, maar wat moet zij hier ?
Ik kwam pas bij bewustzijn toen Niall mijn naam riep, ik keek een beetje angstig naar Lisa en liep naar de jongens toe, Niall stond op en gaf mij een knuffel, Priscilla !! riep hij vrolijk.
ik keek Niall aan en toen naar de rest die er een beetje akward bij zaten, ik grinnikte maar vergat dat Lisa er nog was ze kuchte opvallend en ik keek haar aan, Lisa... zij ik ' Priscilla... zij ze tegen mij.
ik keek haar aarzelend aan, ' wat brengt jou hier ? '
Leuk chappie !
Ik ben blij dat ik gelijk door kan lezen x