Hoofdcategorieën
Home » One Direction » One Shots / Stand Alones » > 1Dzayn - I'll sing to you my love.................
One Shots / Stand Alones
> 1Dzayn - I'll sing to you my love.................
She is looking great while she's shopping
She is looking great while she's doing te laundry...
Gefrustreerd kras ik de tekst weer door en begin op nieuw te schrijven, nou ja. Dat probeer ik. Het kladblok leg ik weer aan de kant en pak mijn IPhone, snel open ik twitter. ' U heeft 2341 notificaties ' Snel scroll ik de notificaties van de fans, sommige hebben echt geniale verhalen ! ' Fans..... ' fluister ik zachtjes. ' Whats up Lukie ? Je bent zo stil ! ' schreeuwt Michael in mijn oor. Ik rol met mijn ogen en stel een tweet op...
@Luke5SOS : ' Having writing problems, any ideas fans ? '
Vol verbazing lees ik de tweet nog een keer. ' OMG IK KAN LUKE HEMMINGS HELPEN !! ' gil ik door de kamer. Het kladblok dat op mijn bureau ligt wordt opengeslagen in ik doe mijn lange donkerblonde haar in een knot. ' hey hey hey hey hey hey hey hey ' neurie ik zacht, daar zat wel wat in ! Het potlood kraste over het papier en binnen no-time stond er wat op papier, nu nog muziek. De gitaar komt op mijn schoot terecht en ik probeer wat akkoorden uit. Al snel heb ik een aardig deuntje. Als ik mezelf betrap op een gaap leg ik de gitaar weg. Morgen had ik toch de hele dag vrij. Snel kroop ik in bed, liedjes schrijven en professioneel stalken op twitter was best vermoeiend.
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Hey Hey
Simmer down, Simmer down,
They say we're too young now to amount to anything else
But look around
We work too damn hard for this just to give it up now
If you don't swim
You'll drown
But don't move
Honey
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down
Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
Let's get out
Let's get out
Cuz It's deadbeat towns only here just to keep us down
While I was out,
I found myself alone just thinking about
If I showed up with a plane ticket
And your shiny diamond ring with your name on it
Would you wanna run away too?
Cuz' all I really want is you
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
I made a mixtape straight out of ninety Four'
I've got your ripped skinny jeans lying on the floor
And I know now, that I'm so down
Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down
Hey Hey!
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey Hey
Hey Hey Hey
She looks so perfect standing there
In my American Apparel underwear
And I know now, that I'm so down
Hey, Hey
Your lipstick stain is a work of art
I've got your name tattooed in an arrow heart
And I know now, that I'm so down
Tevreden beluister ik mijn liedje opnieuw, samen met wat anderen had ik het liedje opgenomen. Gespannen refresh ik mijn tweets voor de zoveelste keer. Vandaag krijgen we te horen wie de meet and greet met 5SOS wint en het winnende liedje heeft. Ik slaak een klein gilletje als er een nieuwe tweet van Luke bij staat. @Luke5SOS: ' Everybody thanks for the songs, one was our favorite and its written bij @IvanaMRoseee ! ' ' No way...... ' fluister ik zachtjes. ' FIVE SECONDS OF SUMMER NEEMT MIJN NUMMER OP !!!! IEEEEEEEEE !!!!! ' hysterisch gillend ren ik door mijn kamer heen. Dan heb ik vanavond de meet and greet !! Dat komt mooi uit, mijn ouders zijn een weekje weg dus dan blijf ik het hele weekend bij de jongens !!! Na nog een hysterische gil ren ik naar mijn kast om mijn koffer in te pakken...
Zenuwachtig trek ik aan mijn shirt, straks kwam de schrijfster van het liedje. En haar profielfoto op twitter was best wel............ Hot....... Ik grijns naar mezelf in de spiegel en wacht dan op de bel. ' TRRRRRRRRRRRRRRRINGG !!! ' schalt door het huis. Iedereen springt op, maar Ash is er als eerste. ' IK DOE OPEN !!!! ' gilt hij als een klein kind. ' Hi, i'm Ivana... ' hoor ik een zenuwachtige stem in de gang zeggen. Ivana, mooie naam.... Lachend komt ze de kamer binnen gelopen maar ik ben niet in staat iets uit de brengen. Ze is zo mooi ! Ze loopt naar de bank en ploft neer tussen Calum en mij. ' Wat gaan we doen ? ' vraagt dezelfde mooie verlegen stem. Als ik mijn mond open doe schreeuwt Michael al weer wat. ' FILMAVONDJUHHHH !!!! ' roept hij enthousiast. Grijnzend zet Calum de film Saw aan. ' Durf je dat wel ? ' vraagt hij aan Ivana. Ze knikt en de film wordt aangezet....
Samen met de jongens kijk ik naar Saw, zo'n enge film ! Ik had net tegen Calum moeten zeggen dat ik niet durfde. Na een korte blik op de televisie te worpen gehebben verstop ik mijn gezicht in Luke's schouder. Beschermend slaat hij zijn arm om me heen, dat is een fijn gevoel. WAIT WHUT !! DE LUKE HEMMING SLAAT ZIJN ARM OM ME HEEN !!!! Ik doe enorm mijn best om niet te gaan fangirlen maar kan een grote lach niet onderdrukken. Als ik naar Luke kijk zie ik dat zijn aandacht niet bij de film is. Hij kijkt me aan, seconden lang kijken we elkaar aan. Totdat zijn vingers over mijn kaaklijn strijken, de zachte vingertoppen dansen over mijn kaak. Onze gezichten komen dichter bij elkaar en mijn buik ontploft zo wat. Als onze lippen elkaar raken is het perfect, een bom van vuurwerk ontploft in mijn buik terwijl ik wat dichter tegen hem aankruip. Mijn mond gaat open en onze tongen spelen een liefdevol spel. Als we onze kus verbreken kijken we elkaar diep in de ogen. Dan klinkt zijn tedere stem in mijn oor. ' Ivana, I love you... ' Ik kan nog net een zachte Love you to fluisteren voordat de volgende gepassioneerde zoen begint.....
Reacties:
IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE OMFG *runs circles*
THIS
IS
AMAZ
THANKKKKKK YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU*plethugs*
-x-
Ahwww