Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » One Shots / Stand Alones » > 1Dtjetanya - Haters are the best ' more than Friends '

One Shots / Stand Alones

3 april 2014 - 16:52

559

3

252



> 1Dtjetanya - Haters are the best ' more than Friends '

Voor de lieve Tanya, die zoveel van mijn verhalen leest me steunt en giga veel ideën geeft x

Tanya Styles


' Haz ! Waar zijn mijn Allstars ! ' geïrriteerd schreeuw ik naar mijn broer. Hij maakte echt alles kwijt ! ' Weet ik veel Tan ! Het zijn jouw schoenen ! ' riep hij terug. Een gefrustreerde zucht verlaat mijn keel en ik begin weer met zoeken in de gangkast. Over een halfuurtje moet ik bij de eerste opnames van Shouting Woods zijn. ' Hazza ik moet gaan dus ik trek de jouwe aan !! ' gil ik richting de trap. ' HE !! Dat kan je niet doen sis ! ' gilde hij terwijl hij de trap af stoof. Grijnzend maak ik een strik in de gymp en geef Harry een knuffel. ' Tot vanaaf broer !! ' zeg ik terwijl ik de deur uitloop. Jeez, wat knellen Harry's schoenen ! De volgende keer pak ik een paar van Gemma ! Ik stap op mijn scooter en rijd richting de opnamehal....

Austin Mahone


' Moet dit ? ' vraag ik grommend aan mijn Manager. Hij knikt en stopt voor de opname hal. Protesterend stap ik uit de auto en loop naar binnen. ' Ah ! Meneer Mahone ! Komt u mee, dan laat ik u uw tegenspeelster zien ! ' zegt een man over enthousiast. Ach, die wordt er waarschijnlijk voor betaald. Ik haal mijn schouders op en loop achter de man aan naar een kleedkamer. ' A. Mahone & T. Styles ' stond met mooie letters op de deur. Ik haal mijn schouders op en loop naar binnen. Even kijk ik een prachtig meisje aan, blijkbaar staat mijn mond open want ze reageert wat geprikkeld. ' Wat sta je nou te kijken man ! Heb ik wat van je aan ofzo ? ' klinkt haar mooie stem door de kamer. Zij ik mooie stem ? Nee. Dit gaat niks worden, dat weet ik nu al. ' Ben jij T. Styles ? ' vraag ik dan, vrij gepikeerd. ' Tanya, Tanya Styles. ' zegt ze. Ik rol met mijn ogen en plof neer in de stoel het verste weg van haar. Lekker dan, dat als tegenspeelster !

*****


Tanya Styles


' Shouting woods,
Shouting woods.
The tree's are shouting to me.
Flowers aren't colorful anymore,
Shouting woods !


Ik hoor een verveeld lachje en draai me vernietigend om. Austin kijkt me spottend aan, maar toch met een soort speciale blik ? Ik veracht hem, maar wees eerlijk, hij is best wel cute. Ik grinnik om mijn eigen gedachtes en loop naar hem toe. ' Your turn. ' Zeg ik zachtjes terwijl ik hem de microfoon in zijn handen duw. Terwijl hij begint te zingen neurie ik zachtjes mee.

' Trees are shouting,
we are shouting.
Frightned of the dark,
are we shouting.
Liefste Tanya,
eerst haatte ik je.
Wil je met me mee,
uit eeeheeten ? '


Verbaast kijk ik hem aan. Met een vragende blik in zijn ogen kijkt hij me aan. Ik voel een lichte blos over mijn wangen verspreiden en klim dan het podium op. Ik pak de microfoon uit zijn handen en zong een klein stukje.

' Liefste Austin,
ik haatte je eerst ook.
Maar nu laat je me blozen,
met die die cutie smile en die leuke lach.
Ik wil met je uit eten,
als ik eerst een kusje mag ! '


Grijnzend buigt hij zijn hoofd naar me toe. ' Tanya, one time I will turn Styles into Mahome... ' fluistert hij zachtjes. Antwoord kan ik niet geven want onze lippen raken elkaar. Passievol wordt alle haat omgezet in liefde. Als de zoen verbroken wordt fluister ik mijn antwoordt. ' Yes, one day I will be Tanya Mahome... '. Dezelfde speciale blik kwam terug in zijn ogen, en midden op het podium begon de volgende tedere zoen.


Reacties:


Anne
Anne zei op 3 april 2014 - 17:20:
Erg goed geschreven


Nynlufx
Nynlufx zei op 3 april 2014 - 17:06:
This is so cute


1Dtjetanya zei op 2 april 2014 - 22:15:
Ahw, dankje voor je woorden in de inleiding! Jij bent ook echt awesome
supermooi geschreven!