Hoofdcategorieën
Home » One Direction » Niall Horan - I think i love u » Hoofdstuk 3
Niall Horan - I think i love u
Hoofdstuk 3
Ik keek naar Lisa en zij niks, Harry kuchte ongemakkelijk en ik keek op, Priscilla... ken jij haar ? Ik knikte vlug ' helaas wel zij ik...
Lisa liep naar mij toe en sloeg een arm om mij heen,
ik keek haar verward aan, heyy Priscilla moet je me niet
voorstellen aan je vrienden ??!
ik keek een beetje angstig naar de jongens maar besloot me angst voor haar aan de kant te zetten en zij vlug, Nee Lisa, ik gooide haar arm van mij af en ging weer langs Niall staan.
Niall en de boys keken mij vaagjes aan en ik negeerde het, ik keek Lisa streng aan,Lisa flikker een eind op wil je niemand wilt jou hier ?! '
Lisa stapte naar achteren en zette haar aardige act aan de kant, '
Hier komt het dan dacht ik ' ...
Lisa deed een stap naar mij toe en keek mij aan, Goed dan ! ik heb teminste one direction kunnen ontmoeten !! vieze hoer dat je bent !! ' dat was bij mij de druppel, Priscilla stops dat onschuldige gedrag en doe wat je al die jaren wou doen !! dacht ik ' snel deed ik een stap naar voren en gaf Lisa een trap tegen haar knie, ze zakte half in mekaar en keek op met een grijns op haar gezicht, Dat is je verdiende loon !! zij ik tegen haar. ze stond op en liep naar mij toe, ze pakte een glas van de tafel en gooide alles over mij heen.. wat !? ik realiseerde het me pas toen ze ook nog het glas erbij gooide !!
Daar stond je dan... de beveiliging had ondertussen Lisa met brute kracht al weggehaald, voor mij was het nog steeds een raadsel wat zij hier deed en hoe ze wist dat ik hier was, maar goed,
Niall had mij meegenomen naar hun apartement en op een stoel neer gezet hij was nu bezig met het glas uit mijn hoofd te halen, en nek en vingers en armen, ughhhh... Klaar zij niall, terwijl hij het laatste stukje glas uit mijn arm haalde, ik dookte een beetje in mekaar van de pijn en keek Niall aan, hij pakte nu zelf een stoel en ging voor mij zitten. we raakten eerst aan de praat over de gebeurtenis en zo gingen we over in een lang maar gezzelig gesprek over van alles en nog wat.
Een uur later vond ik mezelf onder de douche in het apartement van de jongens, na een kwatiertje stapte ik de douche uit en droogde mezelf af, ik keek in de spiegel naar alle stukjes huid, wie beschadigt waren door het glas, ik zuchte en deed vlug een shirt aan wat Niall voor mij had klaargelegt samen met een joggingbroek, en liep de badkamer uit.
Niall zat op de bank en was in slaap gevallen, ik liep naar de bank toe en ging voorzichtig langs hem zitten, Niall ...? zij ik zachtjes, Niall zij niks en beweegde wat in zijn slaap, ik glimlachte en was zelf ook best wel moe ' ik keek naar Niall en zuchte zacht... als jij er toch is niet was geweest, ik leunde voorzichtig met mijn hoofd tegen Niall aan en viel na 5minuten in een diepe slaap.
Voorzichtig opende ik mijn ogen en merkte dat ik boven op iemand lag, ik keek op naar een paar mooie felblauwe ogen, ze stonden levendig en de persoon glimlachte naar me. het duurde niet langer en ik realiseerde dat het Niall was, ik was in slaap gevallen langs hem, Goede avond zij Niall,
ik gaapte een beetje en keek hem aan.
Ik stond nu in de keuken van de jongens een groote pizza te maken, we besloten om er zelf eentje te bellegen en ik legde netjes een laagje kaas erover heen... vervolgens deed Niall de plakjes salami worst en ik de ananas.. hmm lekker. ik had niet in de gaten dat Niall met het bakje tomatensaus achter mij stond, todat ik me om draaide en hij met de lepel vervolgens een groote flats op mijn neus smeerde, ik keek hem verbaast aan en pakte het bakje tomatensaus uit hij handen, en smeerde een hele flats terug over mijn voorhoofd, hij gilde het uit en begon te lachen, natuurlijk kon ik mijn lachen niet inhouden en lachte ik mee, ik zette het bakje met tomatensaus vlug weg en keerde me om naar de pizza wie ik vervolgens in de oven deed.
Reacties:
Leuk, snel verder en een melding voor mij als je weer verder gaat !!
Leuk,
Melding!