Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » all about us... » hoofdstuk 21

all about us...

7 april 2014 - 20:05

810

3

199



hoofdstuk 21

Hii! weer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst all about us heb geupdate! i'm so sorry. maar er was geen mogelijkheid om eerder wat te posten. maar ik hoop dat jullie mijn verhaal nog niet vergeten zijn xx veel leesplezier

Emmaline Roberts pov:

Nadat ik had verteld dat ik mezelf sneed hebben we het er rustig nog even met elkaar over gehad. De anderen hebben beloofd me zo goed mogelijk te steunen en te helpen met het zo lang mogelijk en het liefst voor altijd clean blijven. Ik heb mijn mesjes moeten inleveren. Dit heb ik ook gedaan. Nou ja op eentje na dan. Zelf wil ik ook het liefst van het snijden af en weer door het leven kunnen zonder herinnerd te worden aan het snijden door de littekens, maar ik kan het niet. Op de een of andere manier kan ik het snijden niet helemaal loslaten. Ik heb het de afgelopen weken bijna elke dag gedaan, soms wel meerdere keren per dag. We hebben besloten toch te gaan zwemmen vanmiddag. Dit zorgt voor wat afleiding en plezier en dit is wel nodig na vanmiddag. Ik vis een bikini uit de la en haal een tas uit mijn inloopkast. Gooi er nog een handdoek bij en loop dan naar onder. Daar staan Range Rovers klaar om ons naar het zwembad te brengen.

Als we bij het zwembad zijn aangekomen stap ik uit. We lopen met z’n allen naar de ingang. Daar betalen we snel en kleden ons vlug om. Heel even kijk ik naar mezelf. Naar de littekens. Moet ik het de anderen wel laten zien? Moet ik wel meezwemmen? Ik wil niet dat de anderen zich rot gaan voelen over wat ik mezelf aandoe. Ik wil niet dat anderen problemen krijgen omdat ik problemen heb. Dan besluit ik toch maar uit mijn kleedhokje te stappen. Harry is ook al klaar. Als hij mijn krassen ziet komen de tranen in zijn ogen. Dit bedoel ik dus. Ik wil anderen niet lastig vallen met mijn verdriet. Harry komt naar me toe en we belanden in een diepe gemeende knuffel. Dezelfde knuffel als vanmiddag een vertrouwde knuffel. Een knuffel die wel eeuwen had mogen duren. Maar we worden onderbroken door de rest die inmiddels ook al klaar is. Nu zal ook de rest mijn littekens te zien krijgen. Mijn hele onderarmen en bovenbenen zitten onder. Ik zie dat ze schrikken. Het is duidelijk meer dan ze verwacht hadden aan hun reactie te zien. Dan ren ik weg en sleur Harry mee richting het zwembad. De rest volgt. Het is een supergroot zwembad met veel glijbanen, een golfslagbad, een stroming, bubbelbaden, sauna’s, Turkse stoombaden. Kortom te veel om op te noemen. Ik loop richting het dichtstbijzijnde stukje zwembad en voel met mijn teen in het water. Het is een best lekkere temperatuur. Ik draai me om en dan zie ik dat Harry op me af komt gerend. Ik kan geen kant meer op. Hij legt zijn handen op mijn heupen, zorgt ervoor dat hij mij eerst in het water duwt en valt daarna meteen zelf ook in het water. Harry! Gil ik en duw hem kopje onder, even maar, hij mag natuurlijk niet verdrinken. Als we uit geklierd zijn zwem ik naar de kant en klim uit het water om terug te gaan naar de jongens. Die komen net terug lopen van het golfslagbad. We besluiten met z’n allen naar de glijbanen te gaan. Als het mijn beurt is spring ik erin en ga naar beneden. Al vrij snel komt Harry achter me aan. Hij heeft zijn armen gespreid. Harry gaat sneller dan ik dus ik ben inmiddels tussen Harry’s benen in beland. Als we beneden zijn en we allebei in het water zijn gevallen. Tilt Harry me omhoog. Zodat ik niet onder hem terecht kom en verdrink. We klimmen uit het water en wachten op de rest. Dan lopen we weer naar boven om een andere glijbaan te gaan doen. Liam loopt voorop en heeft al een nieuwe glijbaan uitgekozen. Ik kijk twijfelend naar de glijbaan hij is best lang en supersnel. Wil je anders samen dan vraagt Liam. Ik knik. Ik zet me in de glijbaan neer en Liam komt achter me zitten. Klaar? Ik knik. Liam trekt me dichter tegen zich aan en we gaan steeds sneller. Na een tijdje wordt het donker. En dan opeens vallen we beide in het water. Hij trekt me omhoog zodat ik niet verdrink. Liam en ik kunnen het goed met elkaar vinden we zijn als broer en zus. Twee handen op een buik. Maar ik zou nooit een relatie met hem willen denk ik. Maar dat is nu ook wel moeilijk te oordelen. Ik heb Harry en daar ben ik heel blij mee. Ik ben het gelukkigste meisje op aarde. Want ik heb Harry. Het is niet omdat hij in one direction zit. Maar gewoon omdat ik megaveel van hem hou. Ik hou ook megaveel van Liam, Sam, Evan, Madison, de meiden en one direction maar dan op een andere manier. Als vrienden, als hele goede vrienden. Vrienden waar ik niet zonder zou kunnen.


Reacties:


LoisLove1D
LoisLove1D zei op 9 april 2014 - 21:13:
Leuk !! X


Deeemdiaries
Deeemdiaries zei op 9 april 2014 - 18:23:
meeelldding!


Nadja
Nadja zei op 7 april 2014 - 20:34:
Yesss Snell verder Melding xxxxjes.