Hoofdcategorieën
Home » Overige » terug in de tijd door een scherf ? » 7 hoofdstuk
terug in de tijd door een scherf ?
7 hoofdstuk
In het heden uit Perenelle Flamel / Jana
Het is nu al best wel lang geleden dat Lana verdween. Er verdwijnen elke dag nog veel meer mensen het worden alleen wel steeds minder. Ik vrees dat ik binnenkort ook op een of andere manier weer terug in de tijd ga . Nog steeds is heel de wereld in rep en roer met de dag worden ze ongeruster er verdwijnen veel mensen maar dat word al wat minder er zijn nu ongeveer al dertig mensen verdwenen, voornaamelijk archeologen. waarschijnlijk word ik heel binnenkort terug geflitst in de tijd. Als ik daar dan ben mag ik niks veranderen anders verander ik de toekomst ook, en natuurlijk mag niemand de codex te pakken krijgen. Ik vraag me af waar Sander naar toe is gegaan hij zou me helpen om het boek te beschermen maar verdween tegelijk met Lana, bij die gedachte krijg ik tranen in mijn ogen. Mijn lieve meisje stel je voor wat er kan zijn gebeurd! Ze weet niet eens dat ik uit een andere tijd kom en het ergste is nog dat ik tegen haar heb gelogen. De geschiedenisboeken zijn nogal van slag dus zal ze wel nog leven. Ik weet ook dat ze naar Pompeii is geweest en dat er mensen in Camelot zijn bij koning Arthur en er zijn ook mensen ver voor het jaar nul in de oertijd. Dat boek stopte gister met raar doen, waarschijnlijk hebben diegene het niet overleefd.
Intussen bij koning Arthur het jaar 500 vanuit Lana's gezicht punt
dat is... dat kan nooit maar we hebben al zoveel gezien achja dan kan dit er ook nog wel even bij. Maar het is wel vreemd om haar hier te zien staan. Maria die ook in de tijd reist hoeveel tijdreizers bestaan er wel niet? ik zal het zo even vragen aan Sander, als niemand anders er meer bij is. Of ik vraag het aan Merlin. In ieder geval ga ik het aan iemand vragen.
sanders gezichts punt
Ik zie een meisje binnen stormen ze schreeuwt 'ze zijn over de muren heen gekomen koningin.' De koningin bedankt haar ze noemt haar Zabrina. Ze ziet eruit als Maria maar die komt uit een andere tijd. Natuurlijk een tijdreizer, maar wat zal ze hier doen? Ik wist dat er veel mensen zijn die tijdreisden maar zoveel had ik nooit verwacht! Straks zal ik wel moeten uitleggen aan Lana dat ze uit en andere tijd komt, maar dat is pas zo en dit is nu. 'We moeten hier zo snel mogelijk weg voor het te laat is' roept de koningin 'als we te laat weggaan zijn we in handen van Morgana en dat mag niet!' Ze loodsen iedereen naar een deur het is een houten deur en leidt naar een gang waar volgens mij bijna nooit iemand komt. Vooral geen dienstmeisjes! overal hangt spinrag, dit is vast zo'n geheime doorgang! We lopen door een wat kleiner deurtje en staan dan in het bos, aan de rand van het dorp. Hier heb je goed uitzicht je ziet ze moeite doen en over de muren heen klimmen. Wat zijn er veel mensen! Dit gaat nooit goed. We lopen verder het bos in . ineens worden we bestormt door de vijand!
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.