Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Another Wonderland » Chapter 2 ; er moet een eerste keer zijn.

Another Wonderland

20 april 2014 - 20:29

259

0

131



Chapter 2 ; er moet een eerste keer zijn.

Deel 1 het wordt later bijgewerkt ;)

Ik liep over straat en het was al laat. Ik zag opeens een kat, ik dacht laat ik het beest is gaan volgen.'poes poes poes poes...' 'MIAUWWW'. Was het antwoord, de kat leidde me naar nogal een donkere ruimte ( waarom volg ik eigenlijk een wildvreemde kat in een steeg ). En opeens was de kat weg, en hoorde ik een vreemd geluid achter me.Toen ik me omdraaide stond er een raar wezen : kromstaand, lijkend op een man maar met een misvormd hoofd het leek een beetje op een konijnen hoofd. Ik wou gillen maar werdt stil.Waarom? Omdat er om me heen nog meer van die rare wezens verschenen. 4..6..8..11. En toen uit het niets een zwart gat.'Dat is mijn oplossing dacht ik' en dus sprong ik er in. Het vallen leek wel eeuwig door te gaan.Om me heen verschenen al men slechte herinneringen. het vuur, men zusje, men ouders.Alles speelde zich wel 100 keer opnieuw af.Ik gilde wou dat het voorbij was, gelukkig gebeurde dat ook.'Jesus Alice hoe vaak moet ik je nog zeggen dat je niet zomaar iets moet volgen,en trouwens je bent te laat voor de thee. Alweer' Ik wist meteen dat ik in mijn Vernielde en enge Wonderland was, het konijn zag er anders uit. Het leek wel gek maar op de een of andere manier was ik niet bang voor hem, en het leek wel alsof ik hem al jaren kende.'Ook hallo Konijn, het spijt me dat ik weer te laat ben.' 'Dan kunnen me maar haasten, de HoedenMaker is al dagen niet uit te staan!'


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.