Hoofdcategorieën
Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 19
Teddy Lupos
Teddy Lupos 19
Rita en Jasmine kregen hun bezem niet in de lucht. En Teddy zag van uit zijn ooghoeken dat Tim zich bukte om zijn bezem zo te pakken bij Zwadderich was het voor niemand de eerste keer dat ze op een bezem zaten en ze stonden nu te lachen met de pogingen van Rita en Jasmine. Toen het hun eindelijk lukte zij Plank dat ze op hun bezems moesten stappen. Iedereen deed dat al aarzelde Rita en Jasmine even. toen mochte ze één voor één een meter opsteigen en weer landen. eerst waren de Zwadderaars aan de beurt. Fredderick steeg op 1 meter 2 meter 3 meter en hij lande niet terug vanuit de lucht keek hij nu uitdagend naar beneden. "kom naar beneden" tierde Plank "Of je krijgt strafwerk!" Fredderick lande zonder enige moeite. hij keek naar Teddy en Stijn en siste "nu jij" Maar die deden of ze doof waren. Toen het Teddy zijn beurt was steeg hij netjes een meter op en lande weer. Maar dat ging niet zo heel goed. de schoolbezems waren lang niet zo goed als een vuurflits. Fredderick zag dat Teddy wat wankel neerkwam en moest grijnzen. Nu was het Stijn zijn beurt. Het opstijgen lukte hem zonder moeite maar toen hij moest landen liep het mis. Hij kwam niet erg stabiel neer en verloor zijn evenwicht. tot groot vermaak van de Zwadderraars. Bij christof en Stan liep alles goed. Maar bij Tim liep het weer mis. hij was zo zenuwachtig dat hij verkeert opsteeg en hij viel van zijn bezem nog voor die geheel was opgestegen. De zwadderaars gierde het uit. Plank riep de bezem terug met de sommeerspreuk. Tim krabbelde verbaast overeind. Jasmine en Rita die nu in paniek waren met de gedachte dat ze hetzelfde moesten doen.Ze stegen nog geen 20 centimeter op en lande terug. De zwadderaars waren teleurgesteld ze hadden graag nog wat meer grappigs gezien.
Reacties:
Yee!
ik weet ook zeker dat ik deze leuk vind!
ik weet oook zeker dat ik niet op de volgende kan w88!
ik weet ooook zeker dat ik dat wel zal moeten doen, tenzij je sneller kan typen dan onze nederlandslerares.
ik weet bijna zeker dat dat niet het geval is aangezien we haar vingers bijna niet meer zien bewegen.
Typt mimi snel dan?
o?
;p