Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos20

Teddy Lupos

13 mei 2009 - 15:50

308

1

301



Teddy Lupos20

omdat Kolalollie het vroeg.

na de vliegles ging iedereen terug naar de leerlingenkamer. Tim zijn hoofd was zo rood als een biet. Teddy ging even naar de slaapzaal. Toen zag hij dat er een brief op zijn bed lag.



hey Teddy

k stuur deze brief niet met de ochtendpost omdat ik weet dat je dat niet graag zou hebben. maar ik vind het heel fijn om te horen dat je in Griffoendor zit ik weet zeker dat je vader trots op je zou zijn.[i/]Teddy hart maakte weer een sprongetje hij vond het leuk als ze iets vertelde over zijn ouders. jammer dat het niet zo veel gedaan werd. het enige wat hij van hen wist was dat zijn ouders hadden meegevochten tegen jeweetwel en dat ze dat niet hadden overleefd natuurlijk wist hij ook dat zijn vader een weerwolf was een zijn moeder transformer.maar hij zou graag meer weten.hij las verder [i]ik moest je ook de groeten doen van iedereen hier. je komt toch mee Kerstmis vieren in het nest? Molly staat er op dat je komt en je kunt haar beter niet tegenspreken. De rest van de vakantie mag je bij ons logeren hoor. James zal het fijn vinden.

p.s. vergeet je drank niet optijd in te nemen.

Harry



Teddy hoorde iemand naar boven komen. snel stopte hij de brief achterin het boek de nieuwste geschiedenis van zweinstein. het was Stijn. "wat ben je aan het doen?" vroeg Stijn. "heu... ik wou een nakijken of het klopte van die geheime gang op de tweede verdieping." "echt is er daar één?! Da's erg handig.dat moet ik de andere vertellen." Stijn ging terug naar beneden." Teddy slaakte een zucht van opluchting. hij mocht Goerg met Kerstmis niet vergeten te bedanken voor het vertellen van de geheime gangen. hij had wel niet zo veel verteld want Hermelien was in de buurt geweest. maar het was van pas gekomen.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 13 mei 2009 - 15:52:
je bent de titel vergeten! woont harry in het nest --onee! molly leeft nog! tuurlijk... sorry...