Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » The Online Bully || One Direction » Prologue

The Online Bully || One Direction

7 mei 2014 - 15:07

223

2

200



Prologue

Trillend laat ik me op de grond neerzakken, waardoor het mes uit mijn hand valt. Ik verstop mijn gezicht in mijn handen, die nat zijn van tranen en bloed. Na nog een paar minuten gehuild te hebben haal ik mijn gezicht weer uit mijn handen en gaat mijn trillende rechterhand terug naar het mesje. Als mijn hand het ijskoude mesje raakt gaat er een rilling door mijn hele lichaam heen, niet dat ik dat erg vind vergeleken met daarnet. Mijn hele linkerbeen ligt al open. Ik pak het koude mesje vast en til hem op, met alle kracht die ik nog heb. Langzaam zet ik het mesje tegen mijn linker-onderarm en druk hem erin. Ik zie hoe er een rood/blauw streepje komt te staan en er langzaam bloed uit begint te druppelen, als ik echt een straaltje zie verschijnen wend ik mijn blik af van de snee en haal het mesje eruit. Ik zet het mesje tegen mijn bovenarm en zie hoe precies hetzelfde ook daar gebeurd. Dit proces herhaal ik nog een paar keer tot mijn hele arm onder het bloed zit. Ik merk hoe ik steeds meer begin te trillen en ik nog duizeliger begin te worden dan ik al was. Het laatste wat ik nog zie is hoe de pester mij gedag zegt via Facebook, want daarna is alles zwart.


Reacties:


LindjeX1DX
LindjeX1DX zei op 9 mei 2014 - 13:38:
Ik lees mee!
Melding!!
-X-


1DNiaLL
1DNiaLL zei op 8 mei 2014 - 8:44:
Ik lees mee!