Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » One Direction » Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT] » 4. >ChantiXAMX<

Stand Alones {Persoonlijk} [GESTOPT]

19 juli 2014 - 16:11

792

2

437



4. >ChantiXAMX<

Deze is voor jou babe! <3

Het is een normale dinsdagochtend. Nou ja, normaal is anders. Toen ik gisteren thuis kwam van school, zag ik mijn ouders in tranen op de bank zitten. Toen ik mijn fiets in de schuur zette had ik al een akelig voorgevoel. Toen ik mijn ouders zo zag zitten, klopte mijn gevoel dus: mijn lieve oma Anna is vanmiddag om kwart over twee overleden aan een hartstilstand. Ik schrok me kapot en ik wilde het niet accepteren. Dat wil ik nu nog steeds niet, maar het is toch echt zo. Ze was de moeder van mijn moeder en was pas 66 jaar. Ik hield zoveel van haar: samen picknicken, tuinieren, muziek maken en nog veel meer en dat is in een klap veranderd. Ik stop mijn spullen in mijn kluisje en loop met mijn beste vriendin Melin richting het biologielokaal. Niall en zijn groepje vrienden dat bestaat uit: Liam, Zayn, Louis en Harry staan al bij de deur te wachten op meneer Connor. Niall is zo'n hunk! Eigenlijk bestaat zijn vriendengroep alleen maar uit hunks. Ze zijn de knapste jongens van de hele school en elk meisje is wel verliefd op ze. Melin en ik zijn helemaal fan van the hungergames en hebben voor de lol the boyfriendgames bedacht. Er zitten meer dan 1000 meiden hier op school en er kunnen maar 5 meiden met hun daten. Eigenlijk best kinderachtig, maar I don't care. Aan het eind van de gang zie ik meneer Connor al aanlopen. Ik zucht en pak mijn tas alvast op. Meneer Connor opent de deur en iedereen stormt naar binnen. Melin en ik zitten achterin de klas naast elkaar en voor ons zitten Niall en Louis. Ik zucht en staar naar de rug van Niall. "Oké leerlingen, vandaag gaan we het over een nieuw onderwerp hebben, namelijk: een hartstilstand." NEE!!! Dit kan hij niet menen! Ik kijk haastig om mij heen.
"Melin, kan jij uitleggen wat een hartstilstand precies inhoud?" vraagt meneer Connor aan Melin.
"Ja hoor, een hartstilstand houdt in dat de hartspier een bepaalde tijd stilstaat waardoor er niet genoeg bloed door het lichaam stroomt." legt Melin uit. Oké dit trek ik niet langer! Ik pak mijn spullen en sprint het lokaal uit. Ik voel de verbaasde blikken in mijn rug prikken, maar ik blijf door rennen tot ik in de aula ben. Ik heb het gevoel dat ik al 20 minuten in elkaar gedoken tegen de muur zit als ik voetstappen hoor aankomen. Ik gluur door mijn natte wimpers heen en kijk recht in een paar blauwe ogen. Het is Niall! "Waarom ben je me gevolgd?" vraag ik.
"Je was zo in paniek en ik maakte me zorgen." zegt Niall terwijl hij heel sexy met zijn hand door zijn haar gaat. Moet hij dat nu echt doen? Ik voel mijn hart nog harder bonzen. Niall zakt door zijn knieën en komt naast me zitten.
"Wil je me uitleggen wat er aan de hand is of liever niet?" vraagt hij aan mij.
"Nou'' ik slik even en praat toch weer verder," mijn oma is gisterenmiddag overleden aan een hartstilstand en ik had een goede band met haar en toen meneer Connor er over begon raakte het me te veel." Ik zie de blik in zijn ogen veranderen van vragend naar medelevend. "oh wat erg!" roept hij. Ik voel weer een traan over mijn wang lopen. Hij trekt me dicht tegen zich aan. Ik lig nu met mijn hoofd op zijn borst en ik voel mezelf rustiger worden. "gaat het weer?" vraagt hij. "het gaat stukken beter. Bedankt." zeg ik terug.
"Chanti, ik weet dat dit niet het beste moment ooit is maar ik kan er niet langer meer tegen. Ik hou al sinds de brugklas van je maar je negeerde me steeds. Chanti, wil je mijn vriendinnetje zijn?" vraagt Niall aan mij.
"ik negeerde je niet. Ik dacht alleen dat je mij nooit zag staan. Ik dacht dat je alleen van meiden hield zoals Melin. Lang en altijd druk." zeg ik.
"oh nee, daar hou ik juist helemaal niet van!"
"oh in dat geval wil ik dolgraag je vriendinnetje zijn!" zeg ik.
Hij glimlacht. "zou je morgen met mij op een date willen en een strandwandeling maken bij zonsondergang?"
"dolgraag!"

Het is de volgende dag en Niall en ik lopen hand in hand over het strand. Hier en daar zie ik een paar stelletjes lopen, maar ik heb alleen oog voor Niall. I can't believe that he is mine. Ik kijk hem aan en ik glimlach. We gaan op het gras zitten en kijken naar hoe de zon in de zee zakt. Het is beeldschoon! Niall kijkt me aan en buigt voorover. Ik voel zijn lippen op de mijne! Onze eerste kus!

__________
Ik hoop dat je het leuk vind
-X-


Reacties:


Roosx1Dx5sos
Roosx1Dx5sos zei op 4 juli 2014 - 23:10:
Maar ik ben lang en altijd druk


ChantiXAMX
ChantiXAMX zei op 11 juni 2014 - 21:57:
OMG OMG LOVE IT LOVE IT!!!!!!!!!
THNXX CUTIE
XXX