Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Lita's Adventures: Creepy Missions! » 3: Naar de Land of Sea!

Lita's Adventures: Creepy Missions!

4 aug 2014 - 22:53

665

0

234



3: Naar de Land of Sea!

"Missie, missie," mompelde Lita terwijl ze wat broodjes bij elkaar raapte en in haar rugzak stopte. "Een missie met Shino, Naruto, Ino en Anko als leidster.. Wat is dit voor iets.. Wanneer gaan we nou es een keer Sasuke redden of zo.."
Ze gooide nog wat kleding in haar rugzak en ging toen op weg naar de poort.

Iedereen stond al te wachten bij de poort toen Lita aan kwam rennen.
"Sorry dat ik laat ben!" riep ze uit. "Dus eh, wat is de missie?"
"Volgens Anko moeten we één of andere demon verslaan. Geen idee wat het nou weer is," mompelde Naruto.
Ino keek in het boekje wat ze gekregen had. "Demon van de Oceaan," las ze voor. "Het heeft de eigenschappen van een vis maar ziet eruit als een mens.. Wat is dit?!"
"Da's vaag," mompelde Lita.
"Wauw, die mensen moeten echt maar eens hun ogen laten checken," zei Naruto. "Zoiets kan toch nooit bestaan!"
"Niet noodzakelijk," reageerde Shino plotseling. "Het kan ook Ninja piraterij zijn waarbij ze Genjutsu en Transformatie gebruiken."
Lita trok een geschift gezicht bij het horen van zijn stem. Gelukkig zag niemand het.
"Nou als we geen informatie verzamelen komen we sowieso nergens," zei Anko. "We moeten naar het middelste eiland van Land of Sea, dus laten we naar de dichtstbijzijnde haven gaan om een boot te nemen."
"Begrepen!" zei iedereen.
"NAAR DE LAND OF SEA!!!" voegde Naruto er aan toe, waarop Ino hem vermoeid aankeek.
"Oké dan," mompelde Lita. Ze begonnen hun reis.

Na een poosje springen van boom naar boom bereikte het team de haven. Met z'n vijven stonden ze aan de rand uit te kijken over de zee. Er lagen een aantal eilanden.
"Jongens," begon Anko opeens. "Gaan jullie maar alvast een boot zoeken."
"Maar wat ga jij dan doen?" vroeg Lita terwijl ze op haar hoofd krabde.
"Ik moet even wat dingen doen.. Daarna kom ik terug. Later!"
En weg was Anko.
"Hé! Sensei!" riepen Naruto en Ino nog. Maar Anko was al weg.
"Laat maar," zei Naruto en hij en Ino liepen weg.
Lita liep snel achter ze aan, maar Shino bleef gewoon staan alsof hij diep was verzonken in gedachtes.
"Hey Shino, zo raak je achter!" riep Ino naar hem.
Lita keek niet achterom en liep gewoon door achter Ino en Naruto aan.
"Ja.." hoorde ze Shino zeggen en hij volgde Naruto en Ino ook.
Het duurde dus niet lang voordat Shino Lita had ingehaald en ze naast elkaar liepen.
Lita slikte een keer en hield haar rugzak maar een beetje ongemakkelijk vast. Het leek Shino niet te boeien en hij liep gewoon door met zijn handen onverschillig in zijn zakken.
"Oh trouwens," begon Naruto. "Gaan we straks nog stoppen om wat te eten. Man, wat heb ik een honger!"
"Heb je niet toen net al kei veel zitten vreten?" vroeg Ino hem.
"Nou eh.."
"DAN KUN JE WEL EVEN WACHTEN TOT WE EEN BOOT GEVONDEN HEBBEN!!!!"
"EEK! OK OK!!"
Lita grinnikte toen ze Naruto onschuldig een andere kant op zag kijken. Ino liep door naar de kade.
"Ik vraag me toch af waar Sensei eigenlijk naartoe is gegaan," mompelde Lita in zichzelf. "Zomaar verdwijnen zonder iets te zeggen.."
"Anders ik wel," zei Shino.
Lita keek verschrikt op.
"Het leek alsof haar iets dwars zat.. Ik zeg dat we even op haar letten als ze terugkomt."
Lita slikt een keer. "Uh.. Oké.. M-moeten we dat niet vertellen tegen Ino en Naruto?"
Shino draaide zich naar haar toe waarop Lita nogmaals slikte. Het was lastig te zeggen of hij nou naar haar keek of ergens naartoe dankzij die VERDOMD DUISTERE BRIL DIE HIJ OP HAD!!!
"Naruto zou onmiddellijk duidelijk maken dat wij iets verdenken. Dan zou Anko Sensei alleen nog maar voorzichtiger doen, áls er iets mis is. Natuurlijk kan ik het ook fout hebben."
"Uh.. Ja.. Je hebt gelijk," mompelde Lita en ze keek een andere kant op. "G-goed, ik kijk wel of ik iets anders aan haar zie als ze terug is.."
"Oké."
"HEY JONGENS!!! WE KUNNEN DEZE BOOT NEMEN!!" riep Naruto opeens.
Lita en Shino keken op en zagen Naruto al bij een boot hysterisch naar hen zwaaien. Ino stond er met een gênant gezicht bij. Lita grinnikte en liep snel naar ze toe.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.