Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Naruto » Lita's Adventures: Creepy Missions! » 5: Rare bril-dudes! Lita's nieuwe jutsu!

Lita's Adventures: Creepy Missions!

7 aug 2014 - 13:36

1488

0

288



5: Rare bril-dudes! Lita's nieuwe jutsu!

Het was al enorm donker geworden en Naruto en Sensei waren nog steeds nergens te bekennen. Ino, Shino en Lita stonden nog steeds bij de kade waar de boot van de man lag aangemeerd. Lita zat op de grond en gaapte.
"Hoe lang gaat dit nog duren.." zuchtte ze.
"Geen idee," zei Ino. "Maar als ze nog lang wegblijven gaan we zélf wel naar ze op zoek!"
"Dat hoeft niet," zei Shino opeens.
Toen kwam Naruto aanrennen.
"Ah! Eindelijk! Ik was naar jullie op zoek!"
Lita keek op. "Ayy Naruto! Daar ben je!"
"Het werd eens tijd!" zei Ino geïrriteerd. "Waar de heck was je?!"
"Sorry," mompelde Naruto.
"Je zou op z'n minst iets kunnen zeggen voordat je verdwijnt," zei Shino.
"Jij en onze teamleidster zijn echt precies hetzelfde, zomaar weglopen!" zei Ino nog steeds boos. "Nou, jullie moeten ermee kappen. We hebben nog een lange weg te gaan."
Lita kwam overeind.
"Phew, ze heeft wel gelijk, Naruto. Het is best wel idioot dat jullie opeens verdwijnen."
"Dat is het zeker.." zei Shino bijna onverstaanbaar.
"HOE DURF JE ME IN DEZELFDE CATEGORIE TE PLAATSEN ALS DIE SENSEI!!!!" riep Naruto verontwaardigd uit. "DIE VROUW IS TOTAAL GESCHIFT--"
Anko verscheen plotseling achter Naruto en hield een mes tegen zijn keel.
"Waarrr heb je 't over?" vroeg ze met een creepy stem terwijl ze haar lippen aflikte.
Lita verslikte zich bijna en voelde de rillingen over haar rug lopen. Die Sensei was inderdaad nogal geschift!!
"Hey, goed dat jullie een boot gevonden hebben!" zei Anko vrolijk terwijl ze Naruto nog steeds vasthield.
"S-Sensei," zei Ino, die blijkbaar ook een beetje gestoord was geworden door haar gedrag. "Waar ben je ooit geweest al die tijd?"
"Dat is één geniale vraag," mompelde Lita.
"Oh, ik was gewoon op zoek naar informatie.." zei ze droog. "Nou, is iedereen klaar? Laten we dan gaan!"

Het was al donker geworden. Naruto was aan het roeien terwijl Lita naast Anko Sensei zat, tegenover Ino en Shino.
"We zijn bijna bij Mother Island," zei Anko. "Nog maar een klein stukje en dan zijn we er."
"Yay," zuchtte Lita.
"Oké!" zei Naruto, nog vol energie.
"De zon is al lang onder," zuchtte Ino half slapend. "Serieus, waar haal je al die energie vandaan..."
"Nou, rond deze tijd is het juist belangrijk om helemaal honderd procent te zijn!" zei Naruto blij.
"Ugh.. Ik heb medelijden met Sakura dat ze bij jou ingedeeld zat.."
Anko grinnikte.
Opeens leek het alsof de boot werd geraakt door iets.
"AAARG!!" riep Lita uit. "Zijn we op een rots gevaren?!"
"Ik denk het!!!" riep Naruto uit.
Snel stond Lita op en rende naar hem toe. "Ik kom al!!"
Ze ging bij Naruto staan en probeerde om de koers te veranderen, maar het werkte niet.
"Jongens, kijk voor jullie!!" riep Anko toen uit.
Snel draaide Lita zich om en schrok zich dood; het was een maalstroom.
"AAAAAAAAAAAAAAHHHH!!! EEN MAALSTROOM!!!!!!!"
Shino liep snel naar Naruto en Lita toe en greep de stok ook vast. Met z'n allen probeerde ze de koers te veranderen, maar er was geen beweging in te krijgen.
"Het zit vast," zei Shino.
Als ie maar niet z'n insecten gaat gebruiken, dacht Lita panisch terwijl ze vanuit haar ooghoek naar hem keek.
"Wacht, ik help wel!" zei Ino, maar voordat ze naar hen toe kon rennen werd ze gegrepen door één of andere tentakel.
"EEEEK!! Het monster is er al!" zei Lita hysterisch.
"Kalmeer!" beval Shino, en Lita schrok zich zo kapot dat ze dat ook deed.
Lita probeerde nog één keer om er beweging in te krijgen toen ze het opgaf.
"Naruto, laat zitten," zei Shino en hij sprong weg.
"Oké!" zei Naruto en hij sprong ook.
"Euh, ja!" zei Lita en ze deed hetzelfde. Ze sprong op en landde op het water. Ze zag Anko staan met Ino bewusteloos in haar handen.
Het bootje vaarde recht op de maalstroom af en ging ten onder. De maalstroom verdween.
"Phew, dat scheelde niks," zei Naruto.
"Jongens! Jullie moeten uitkijken!" riep Anko Sensei. "Het monster valt aan van onder water!"
"Oké!" zei Naruto.
Hij stond op en vormde opeens een jutsu. Hij legde zijn hand op de grond en er verscheen....
Een kikker.
Lita keek er droog naar.
Naruto herhaalde de jutsu en er verscheen nog een kikker.
Even keek Lita naast zich naar Shino en trok een wtf doet hij-gezicht. Shino haalde alleen zijn schouders op.
Toen klonk er een geluid van onder het wateroppervlak.
"Shino!" riep Anko. "Zorg voor Ino!"
Shino kwam aanlopen en nam Ino van haar over.
Anko sprong de lucht in en deed een enorm gave jutsu: de Drakenvlam jutsu. Ze blies een grote hoeveelheid vuur op de tentakels die net boven water kwamen en liet zichzelf weer op het water vallen. Opeens werd ze vanachter vastgegrepen door een rare gozer met een vreemde bril en vooral HELE ENGE ELASTISCHE ARMEN.
"Heeh heeeh, je lette niet op--" zei hij, maar voordat hij nog iets kon zeggen trapte Naruto hem opeens aan de kant.
"EN JIJ OOK NIET!!" riep hij.
De rare gast met bril vloog weg, maar opeens werd Naruto onder water getrokken.
"Naruto!" riep Lita uit en ze dook achter hem aan.
Ze zag Naruto vastgehouden worden door een ANDERE enge gozer met een zwarte bril. Naruto spartelde even maar zijn bewegingen gingen steeds langzamer.
Wat deed die rare dude?
Lita schoot door het water op hem af en greep de gast bij zijn keel.
"AAARG! Verdomde Leaf Ninja!" zei de dude robot-achtig. Hij droeg een mondkapje waardoor hij blijkbaar kon ademen.
Lita hield de dude vast en toen trapte hij haar in haar maag. Lita vloog door het wateroppervlak en ademde diep in toen ze boven was. Ze vloog door de lucht en landde toen vlakbij Shino in het water.
"Lita!" zei Shino.
Lita krabbelde snel overeind en ging op het water staan.
"Met mij is alles goed! We moeten Naruto helpen! Waar is Sensei?!"
Op dat moment zag ze Naruto een eindje verderop boven water komen.. Maar het was alleen de bovenkant van zijn rug kwam boven waar de twee kikkers opzaten. Zijn hoofd hing stil in het water.
"Naruto!" riep Lita en ze rende op hem af. Maar toen verschenen de twee enge brillen-dudes weer.
Er zit niets anders op, dacht Lita.
Ze vormde een jutsu met haar handen en keek de twee gasten kwaad aan.
"Ice Blade Jutsu!" riep ze.
Ze hief haar hand en opeens verscheen er een fel licht en een grote hoeveelheid ijskristallen. Uit het licht verscheen een enorm zwaard van ijs in haar hand. Het was echt werkelijk ENORM. Het was twee keer zo lang als zijzelf en drie keer zo breed. Het zwaard had aan alle zijkanten scherpe punten.
De dudes keken verbaasd op. "Wat de--"
Lita kwam los van het water en vloog op de brillo's af. Ze haalde uit met haar zwaard, maar de dudes bukten allebei net op tijd en sprongen toen een paar meter achteruit. Lita schreeuwde kwaad en vloog opnieuw door de lucht op hen af. Weer miste ze. Dit was haar laatste slag, dit kón ze niet missen. Ze maakte een salto door de lucht en liet haar zwaard al schreeuwend op de dude met de zwarte bril neerkomen.. Maar er klonk geen klap. Alleen maar water dat uit elkaar spatte.
Lita keek op en haar zwaard verdween.
"Een waterkloon!?" riep ze verbaasd.
"Hahahhaa.." lachte iemand opeens achter haar en sloeg haar met zijn vuist tegen haar achterhoofd. Het was de andere dude met de doorzichtige bril.
Lita vloog door de luchtterug naar Shino en landde daar in het water.
De dudes lachten en gingen weer bij Naruto, die nog steeds met zijn gezicht onder water was, staan.
"Denk maar niet dat je ons kan verslaan, Leaf Ninja."
Lita ging voorzichtig weer op het wateroppervlak staan maar zakte toen op haar knieën.
"Lita, gaat het?" vroeg Shino. Ino was nog steeds bewusteloos.
"J.. Ja," zei ze. Ze voelde dat ze een grote hoeveelheid chakra had verspild.. Dit was niet goed.
Op dat moment kwam Sensei boven water naast Shino. Ze zag Naruto drijven.
"Naruto!" riep ze verschrikt. "Wat is er gebeurd?!"
Lita probeerde opnieuw te gaan staan.
"Die lelijke dudes.." zei Lita. "Ze.. Ze zijn.. Ze zijn FRIKKING IRRITANT!!!!"
Ze rende over het water op de dudes af en terwijl ze dat deed vormde ze nog een kleine jutsu.
"HIER!!" schreeuwde ze en ze gooide een ijspegel op de dude met de zwarte bril af.
"Lita, stop!" riep Anko opeens.
De dude ving de ijspegel gewoon op met zijn hand kneep het uit elkaar.
"Jij bent één vervelende ninja," mompelde hij.
Lita slikte.
"Niet dichterbij komen, Lita!" riep Anko. "Kom terug!"
Lita gromde even en keek naar Naruto die nog steeds in het water lag. Toen sprong ze een eind achteruit en landde bij Anko Sensei.
"Wie zijn jullie?!" zei Anko boos tegen de twee bril-dudes.
"Ik zal alle chakra dat ik heb geabsorbeerd in één keer gebruiken," reageerde de zwarte bril-dude alsof hij haar niet eens gehoord had.
Hij vormde een jutsu en opeens verscheen er een maalstroom rond Naruto. De brillen-dudes verdwenen als waterklonen.
"Naruto!" riep Lita en ze probeerde nog een keer naar hem toe te gaan, maar toen voelde ze haar kracht verdwijnen en ze zakte door het wateroppervlak.
"Lita, je bloedt!" zei Anko.
En toen voelde Lita het. De warme stroom bloed die over haar rug liep. De stekende pijn in haar achterhoofd. Nog geen seconde later viel ze bewusteloos neer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.