Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Teddy Lupos » Teddy Lupos 25

Teddy Lupos

25 mei 2009 - 18:51

183

1

301



Teddy Lupos 25

stukje van de vorige: Hij duwde die gedachte snel van zich af. Hij had nu wel iets anders aan zijn hoofd letterlijk en figuurlijk. ik hoop dat iedereen de laatste zin begrepen heeft.

Teddy kwam de grote zaal binnen voor het onbijt.Met een plof liet hij zich naast Stijn zakken. "Al iets beter?"vroeg die"Je ziet nogal bleek" "Ja ik voel me al stukken beter" eigenlijk was dat niet waar hij had al sinds de nacht een naar gevoel.Maar hij had geen idee waarom. Het antwoord liet niet lang op zich wachten. Toen de ochtentprofeet werd bezorgd trok de hoofdpagina meteen Teddy's aandacht.


Weerwolf valt jongen van 7 aan

In Londen is afgelopen nacht een jongen van 7 aangevallen door een weerwolf. De jongen die Nils heetten werd aangevallen door een onbekende weerwolf toen hij even nadat de maan opgekomen was. Hij heeft bijna zeker besmetting opgelopen maar verkeert verder buiten gevaar. De ouders van de jongen zijn wanhopig op zoek naar een oplossing voor hun zoon die momenteel in het Sint Hostilo voor magische ziektes en zwaktes verblijft. De enige heler waarvan bekend is dat hij in staat was om wolfsdrank te bereiden en tevens de ontdeker ervan is twee jaar geleden overleden. "Maar we geveven nog niet op" Was het enige wat de vader erover losliet.


Reacties:


KolaLollie
KolaLollie zei op 26 mei 2009 - 14:54:
...
o...
maar?
ja...
arme arme teddy...
Ja, arme teddy...
meer kan ik niet zeggen.
ps. het is het sint holisto