Hoofdcategorieën
Home » Naruto » Orochimaru's Dood » Orochimaru's Return
Orochimaru's Dood
Orochimaru's Return
"Dus… Lord Orochimaru is dood.." zei Kabuto langzaam. "Nee…"
Sasuke keek hem even aan. “Ik heb hem compleet vernietigd,” zei hij met een kleine glimlach van triomf.
Kabuto’s pupillen waren klein en zijn lippen trilden. Zweet liep langs zijn gezicht.
Sasuke draaide zijn hoofd weg van Kabuto en liep weg uit de donkere gangen.
Altix zat op haar knieën en keek voor zich uit. Kabuto stond bij Orochimaru’s kamer en keek voor zich uit. Zo stonden ze nu al een uur. Ze wisten niet wat hen was overkomen. Orochimaru, de persoon waar ze bijna heel hun leven aan hadden gewijd, was dood. Vernietigd. Verzwolgen door een Uchiha. Altix kon het niet geloven. Al die kennis. Alles wat hij had bereikt. Hij had bijna de Sharingan… En nu was al die kennis verloren.
“Kabuto…” zei ze zacht, met een schorre stem.
Kabuto’s pupillen kregen langzaam hun normale grootte weer terug.
“Ja, Altix?”
Altix hief langzaam haar hoofd en keek hem aan.
“Jij bent de enige die ik nu nog heb.”
Kabuto glimlachte zacht.
“Geen zorgen,” zei hij. “Samen krijgen wij Orochimaru terug.”
Altix boog haar hoofd. “Maar hoe dan?”
Kabuto zuchtte verdrietig. “Dat weet ik niet…”
Toen gingen zijn ogen wat verder open. “Maar we gaan dat voor elkaar krijgen, hoe dan ook.”
Altix keek op. Ook zij kreeg nu een kleine glimlach op haar gezicht. “Je hebt gelijk.”
Ze stond op.
Kabuto knikte.
“De havik heeft de slang van de grond getild,” zei hij. “Maar dat betekent niet dat het voor de slang verloren is. Want als de havik een fout maakt, zal hij de slang loslaten.”
Altix begon weer wat meer licht te zien. “Het enige wat nodig is, is iemand om de slang op te vangen…” maakte ze zijn zin af.
Kabuto knikte.
“Vanaf dit moment start het,” zei hij. “Vanaf dit moment begint onze nieuwe missie…
Orochimaru’s Return.”
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.