Hoofdcategorieλn
Home » 5 Seconds Of Summer » This Is Me-> Michael Clifford//5SOS » 16.
This Is Me-> Michael Clifford//5SOS
Geschreven door:
Onderdeel van:
Laatst bijgewerkt:
30 juli 2015 - 16:35
Aantal woorden:
1104
Aantal reacties:
8
Aantal keer gelezen:
373
16.
~Clary~
Alsof ik Ashton ooit zou vertrouwen. Dat Lindy dat gelijk doet, nou ja zij is ook helemaal in de wolken van hem. Waarom ik heb geen fucking idee. Ik kijk op van mijn bord en kijk recht in de ogen van Ashton die me vol wantrouw aankijken. Ik geef hem een arrogante blik waarna hij snel wegkijkt. ,,Clarissa leg jij Floortje even in bed?’ Ik knik en sta op waarna ik Floortje op mijn heup neem en de trap oploop. ,,Clarissa weer zingen voor mij? Ik knik terwijl ik Floortjes jurkje uittrek en haar help met haar Pyjama. Ik til haar weer op en leg haar in haar bed waarna ik de lakens over haar heen leg, haar knuffel geef, haar onderstop. ,,Welk nummer? Floortje zet een denkgezichtje op waarna ze antwoord. ,,Meghan Trainor. Ik knik en begin te zingen.
,, Everybody's on the same page
No new chapters
We'll never change
Everybody wants to be cool
Yes they do
I'm just like them
But I won't be no fool
I guess I could waste all my time and my money just trying to look right
But it doesn't change who I am in my heart if I look like a dime
So I want you to close your eyes
Sing to the world tonight
And show them what's beautiful
I don't care what they think
No, I'm not listening
'Cause I know I'm beautiful
So close your eyes
Show them what's beautiful
Show them what's beautiful
Gonna' show them...
Show them what's beautiful
Show them what's beautiful
Everybody's born to be different
That's the one thing that makes us the same
So don't you let them words try to change you
Don't let them make you into something you ain't
So I want you to close your eyes
Sing to the world tonight
And show them what's beautiful
I don't care what they think
No, I'm not listening
'Cause I know I'm beautiful
So close your eyes
Show them what's beautiful
Show the world the you inside
Raise your voice and close your eyes
'Cause you're beautiful
Come on and show the world the you inside
Raise your voice and close your eyes
'Cause you're beautiful
So I want you to close your eyes
Sing to the world tonight
And show them what's beautiful
I don't care what they think
No, I'm not listening
'Cause I know I'm beautiful
So close your eyes
Floortje adem rustig terwijl haar ogen dicht zijn. Ik druk een kus op haar voorhoofd waarna ik haar nachtlampje aanklik en de van haar kamer op een kiertje zet. Zacht loop ik de trap af en kom ik in de hal waar Jace en Serena elkaar aan het opvreten zijn. ,,Ugh zoek een kamer ofzo. Serenas wangen worden rood terwijl ze haar hoofd in Jaces nek verbergt. ,,Zullen we zeker doen zusje. Jace steek zijn tong naar me uit waarna ik met mijn ogen rol. ,,Ik dacht zeg het even voordat pap en mam de hal binnenkomen en dan zal gelijk hun reputatie weer verpest zijn. ,,Je had mamas blik moeten zien toen Karen vertelde dat Michael zijn haren zo vaak mag verven als hij wil van haar. Was hilarisch, maar hoe zat het nou tussen jou en krullenbol?
,,Krullenbol? Ow Ashton, hij is irritant hoezo? Serena loopt naar de wc waarna Jaces zijn aandacht volledig op mij gericht is.
,,De volgende keer moet je niet zo hard fuck you roepen.
,,Zal het onthouden.
,,Van pap en mam moet je de jongens trouwens weer meenemen naar je kamer zodat hun weer hun ouderpraat kunnen hebben. Oftewel hun opscheppen over wat voor goede cijfers hun dochter wel niet haalt.
,,Oftewel de net zesjes. Anyway ik denk niet dat jullie nog lang hier willen blijven.
,,Niet bepaald straks moeten wij bij het gesprek gaan zitten. Trouwens sinds wanneer heb je met die Alex?
,,Ugh ik heb niet met hem maar als ik niet zou doen alsof ik met hem heb dan zou hij tegen iedereen vertellen over you know dit.
,,Ik ga wel eens even met hem praten.
,,Thanks broertje. Ik geef Jace een snelle knuffel waarna Serena weer terugkomt van de wc waarna zij en Jace vertrekken. Laten we het erop houden dat als Jace met iemand gaat praten voor me dat hij diegene, het zijn vooral altijd jongens zoals Alex, negen van de tien keer slaat. Jace wil ook nog steeds met Michael gaan praten door wat er is gebeurt maar dat laat ik niet toe. En zeker niet aangezien Michael nu weet dat Jace mijn broer is. Nou ja Jace is de broer van Clarissa en de neef van Clary maar Michael weet dat ik, Clary, een broer heb door de geschiedenis die ik en Michael hebben. En misschien wil ik wel helemaal niet dat Jace met Michael gaat praten en hem slaat. Niet dat ik dat ooit tegen iemand zal zeggen. Alhoewel Jace wel eens aan me heeft gevraagd waarom hij Michael niet mag slaan aangezien Jace zijn regel is dat je nooit en dan ook nooit aan zijn zusje komt of haar kwetst. Jace mag dan soms wel zon hele badboy uitstraling hebben maar hij is echt een schatje hoor, je moet hem gewoon niet boos maken. En ja Jace heeft ook een beetje de status van een player maar dat is hij niet, die meiden maken het steeds met hem uit omdat hij te veel met zijn zusjes zou omgaan. Nou sorry hoor maar bij Jace gaat zijn zusjes, ik en Floortje dus, voor een of andere chick. Daarom ben ik ook zo blij voor hem dat hij nou met Serena heeft. Serena is niet zoals al die andere meiden, plus Serena kan heel goed met Floortje opschieten en dat is bij Jace ook heel erg belangrijk. Plus Serena is aardig tegen mij dus ik ben blij voor hem. Ik hoop eigenlijk wel dat Serena en Jace een dag gaan trouwen en schattige kindjes krijgen en en. Ik draai weer door is het niet. Een zucht verlaat mijn mond waarna ik de woonkamer instap. ,,Clarissa lieverd neem jij de jongens nog even mee naar boven zodat papa en ik nog even met de ouders van de jongens kunnen praten.
,,Tuurlijk mama. Ik geef haar een neppe glimlach waarna ik samen met de jongens naar boven loop. Zodra ik bij Floortjes kamer kom kijk ik even snel naar binnen of Floortje nog steeds rustig slaapt waarna ik de babyfoon naast de deur aanzet en haar deur dichtdoe. Een babyfoon klinkt misschien heel erg kinderachtig maar Floortje heeft de laatste tijd nog wel eens nachtmerries waardoor het wel handig is dat ik naar haar toe kan aangezien papa en mama altijd doorslapen. Meestal is het dan zo dat ik de volgende ochtend wakker word met Floortje naast mij en Jace aan de andere kant. Eigenlijk zijn we allemaal niet zo hecht met onze ouders maar wel met elkaar.
Reageren=Melding
Geen Reactie=Geen Melding
Reacties:
Anne zei op 30 juli 2015 - 18:35:
Heel lief allemaal, maar heel raar dat de jongens nog nergens achter zijn gekomen... Nou ja zal vast nog wel een keer komen.
Ben heel benieuwd, snel verder schat!!
Heel lief allemaal, maar heel raar dat de jongens nog nergens achter zijn gekomen... Nou ja zal vast nog wel een keer komen.
Ben heel benieuwd, snel verder schat!!
hmmmm Ashton komt er echt wel achter als hij nu al zo is