Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Once Upon A Time » Een nieuw begin of zo iets! » Proloog

Een nieuw begin of zo iets!

17 okt 2015 - 19:39

182

3

301



Proloog

Had hij echt niets bij zich?'
'Nee, enkel de kleren die hij droeg. Geen paspoort of andere bezittingen die ook maar iets kunnen vertellen over wie hij is'
'Waar hadden ze hem ook al weer gevonden?'
'In de buurt van de Big Ben. Hij was bewusteloos en had een gebroken been.'
' Hij moet toch iets van persoonlijke informatie bij zich hebben gehad'
'Ik heb toch al gezegd dat hij niets bij zich had. Waarom blijf je daar over door zagen'
'Heb je gezien in wat voor een kleren hij hier kwam. Ze zagen er zeer ouderwets uit en zaten vol gaten en scheuren'
'Dat klopt. Misschien is hij van huis weglopen of zo. Of zijn ouders heel erg arm'
' Zou je denken? Maar volgens mij wordt onze kleine vriend langzaam wakker'
De jongen werd wakker van de vreemde stemmen. Zo ver hij kon horen ging het om een man en vrouw. Waar was hij? Hij opende zijn ogen en zag dat hij in een spierwitte kamer lag. In een bed onder hagelwitte lakens. Aan het voeteneinde van zijn bed stonden een man en vrouw.


Reacties:


RivLovee
RivLovee zei op 23 okt 2015 - 10:35:
AAAHHH ik merk nu pas hoe veel ik je schrijven mis


Rebella
Rebella zei op 21 okt 2015 - 23:09:
Ja dat is best 'confusing' leuk intro.


Rukia
Rukia zei op 18 okt 2015 - 15:09:
Hey, dit klinkt eigenlijk best leuk, hopelijk kan je hier een volledige ff van maken, ik volg in ieder geval