Hoofdcategorien
Home » Overige » I don't wanna be an American Idiot! » 10. Letterbomb
I don't wanna be an American Idiot!
10. Letterbomb
Ik hoor s nachts haar stem nog zingen in mijn hoofd. Op de zelfde manier zingt ze, als toen we onderweg waren.
Nobody likes you...
Everyone left you...
They're all out without you...
Having fun
Ze zingt het tegen alle mensen die haar in de steek hebben gelaten. En ze hoopt natuurlijk dat ze daar spijt van hebben. Nou, ik weet er al een die er inderdaad spijt van heeft.
Na een paar dagen krijg ik een brief. Ik weet niet hoe hij bij mij beland is, want we hebben geen vaste woonplaats, maar Whatsername heeft het voor elkaar gekregen om een brief te sturen. Ãâ°n om hem bij mij te laten belanden.
Jimmy,
Het klinkt raar, maar jij bent niet diegene die je denkt te zijn.
En Jesus of Suburbia doet alsof hij een goeie vriend is, maar dat is hij niet. Hij doet alsof. Hij heeft nooit genoeg. En hij zal in de loop der tijd steeds meer van je gaan vragen.
Jesus of Suburbia was vroeger een goede vriend van me, maar hij is echt heel erg veranderd. Nu is hij de persoon die ik het meeste haat. Daarom kunnen wij niet met elkaar overweg.
Jij hebt voor hem gekozen, dus dit is het laatste wat je van me hoort.
Ik hoop dat je verstandig bent, en toch een eigen weg vind, zonder hém. Of een van zijn maatjes.
Dag st. Jimmy, die gewoon Jimmy is.
xo
Whatsername
Ik blijf me afvragen hoe ze het voor elkaar gekregen heeft om de brief hier heen te verzenden. En wat bedoelt ze met Jij bent niet diegene die je denkt te zijn?
Het is me nu wel duidelijk waarom de twee opgesplitst zijn. En het is ook duidelijk dat ik binnenkort weer alleen verder ga.
Misschien is het toch zo slecht niet om weer terug te gaan naar Jade. Jade Mijn meisje die nu alleen thuis zit. Zou ze zich zorgen maken? Zou ze boos zijn? Vast wel. Wilt ze nog wel samen verder? Geen idee, ik zou het begrijpen als ze niet samen verder wil.
Ik hak uiteindelijk toch de knoop door.
Ik ga alleen verder! Het moet van mezelf.
Reacties:
Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.