Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » I don't wanna be an American Idiot! » 13. Whatsername

I don't wanna be an American Idiot!

2 juni 2009 - 18:10

327

0

210



13. Whatsername

Ik sta al zon 5 minuten voor het huis te treuzelen. Zou Jade thuis zijn? Wat zou ze denken? Ik denk niet veel goeds.
Uiteindelijk klop ik toch maar aan. Na een tijdje wordt de deur voorzichtig open gedaan. Jimmy? Ze kijkt me verbaast aan. Ik heb je zo gemist! Roept ze ineens. Een stevige wurggreep als welkom thuis volgt. Ik heb jou ook gemist Breng ik er moeilijk uit. Ze perst mijn ribben nog eens in elkaar. Man, wat zie jij eruit. Kom gauw binnen. Ik zal wel wat voor je maken. Ga jij maar douchen. Zegt ze. Ik ga naar mijn kamer om schone kleren te pakken. Alles in mijn kamer is zoals ik het had achter gelaten. Er is niets verplaatst.
Ik douche me snel en ga dan naar mijn lieve Jade toe. Waar heb je al die tijd gezeten? Vraagt ze. Geen idee. Ik zou het echt niet weten. Zeg ik. En Waarom ben je lopend? Je was toch met de auto. Vraagt ze. Een of andere eikel heeft mijn auto in de goot gereden. Zeg ik pissed. Ahw Vertel me alles. Waarom vertrok je zo plotseling? Ik begreep er niets van. Zegt ze. Ik vertel haar alles wat er is gebeurt in het afgelopen jaar. Ze luistert aandachtig.
Die avond ga ik vroeg naar bed, mijn eigen bed, en niet ergens op straat. Ik voel al snel dat de vermoeidheid het van me gaat winnen.
s Nachts droom ik over Whatsername.
Ik schrik wakker. Heb ik echt over haar gedroomd?
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig wat ze aan het doen is. En hoe het met haar gaat.
Een paar dagen lang blijft ze me achtervolgen in mijn gedachten.
Ik moet haar gaan vergeten! Waarschijnlijk zie ik haar toch nooit meer. Ik kan haar gezicht nog precies voor me halen, maar de tijd terugdraaien om naar haar toe te gaan kan ik niet.

And in the darkest night,
If my memory serves me right,
I'll never turn back time

Forgetting you, but not the time


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.